فرماندار شهرستان درگزین گفت: پروژه های عمرانی مربوط به آموزش و پرورش با پیگیری لازم باید در سال جاری به مرحله بهره برداری و افتتاح برسد.
کد خبر: ۱۴۰۸۹۶۶

به گزارش جام جم آنلاین همدان، کمیل خواستان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان درگزین، اظهار کرد: در سال گذشته چهار مدرسه از مدارس مناطق محروم و یک مدرسه استثنایی در شهرستان در نظر گرفته شد که پیگیری این مدارس برای اتمام هرچه سریع‌تر عملیات عمرانی آن ضرورت دارد.

وی افزود: اگر آموزش و پرورش شهرستان بتواند زیرساخت و نیازهای لازم را برای احداث زمین چمن مصنوعی فراهم کند شهرستان این آمادگی را دارد تا تعدادی زمین چمن در مدارس روستاها و شهرهای درگزین احداث کند.

خواستان با تأکید بر ضرورت ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه اعتبارات سال گذشته آموزش و پرورش به فرمانداری یادآور شد: آموزش و پرورش شهرستان در رابطه با اعتبارات سفر ریاست جمهوری باید پیگیری لازم را برای‌تخصیص کل اعتبار اختصاص داده شده به این دستگاه را داشته باشد.

وی در پایان از آمادگی مدارس تربیت و ابوریحان درگزین برای برگزاری کنکور در شهرستان خبر داد و گفت: تمام دستگاه های شهرستان به ویژه اورژانس، بهداشت و درمان و دستگاه های خدمات رسان باید پای کار باشند تا امتحانات نهایی در شهرستان به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها