مسوول اجرای پروژه معاونت عمرانی شهرداری کرمانشاه از پیشرفت ۴۰درصدی سه معبر اتصالی خبر داد که در کاهش بار ترافیکی تاثیرگذار خواهد بود.
کد خبر: ۱۴۰۸۹۵۳

جام جم آنلاین، زهرا صلواتی؛ محبی ، درخصوص جزییات این پروژه ها اظهار داشت: پروژه سراب قنبر معبر اتصالی سراب قنبر به شهرک صادقیه با طول ۵۰۰متر در یک باند ۱۵متری به صورت رفت و برگشت است که از طریق پل اتصال سراب قنبر به شهرک صادقیه را ممکن می کند.

مدیر و مجری این پروژه افزود: این پروژه موجب می شود تا بار ترافیکی در میدان فردوسی تا میزان زیادی کاهش یابد.

وی‌اضافه کرد: بسیاری از ترددهای که از سمت میدان فردوسی صورت می‌گیرد به سمت سراب قنبر، زیباشهر، ژاندارمری و متخصصین است که با احداث این معبر دیگر این محل تردد به سمت بلوار خلیج فارس و اتصال به شهرک‌های مذکور میرود و بار ترافیکی میدان فردوسی کاهش پیدا میکند.

محبی در زمینه پروژه دوم گفت: این پروژه اتصالی معبر شهرک حضرت امام(ره) به شهرک مهدیه(دره دراز) به طول یک هزار متر و دو باند ۱۰متری است که موجب می شود بار ترافیکی بلوار دولت آباد به صورت محسوسی کاهش یابد و در کاهش اتلاف وقت و هزینه سوخت موثر است و پاکیزگی محیط زیست را به دنبال دارد.


وی ادامه داد: اتصال معبر آرامستان بهشت زهرا به جعفرآباد سومین طرح است که یک هزار متر طول دارد و دارای دوباند ۱۰ متری رفت و برگشت است که در ادامه رینگ اتصالی بزرگراه حضرت امام به کیهانشهر و شهرک رسالت و بریموند است.

محبی اعتبار کل پروژه معبر شهرک صادقیه شامل کارهای عمرانی و زیرسازی و آسفالت به صورت یک لایه پنج سانتی متری را به‌میزان ۹۲ میلیارد ‌و ۱۷۶میلیون و ۵۹۴هزار ریال عنوان کرد.

وی همچنین اعتبار کل معبر مهدیه به شهرک حضرت امام را ۱۳۵میلیارد ‌و ۶۷۱ میلیون و ۵۹۰هزار ریال و اعتبار کل معبر اتصالی بهشت زهرا به جعفرآباد(ملاحسینی) را۱۷۵میلیارد و ۱۸۵میلیون و ۹۷۳هزار و ۱۹۰ریال عنوان کرد.

مدیر این طرح ها یادآور شد، از ابتدای اردیبهشت ماه هرسه طرح آغاز شده است و با پیگیری و حمایت شهردار در کوتاه ترین زمان ممکن، پروژه ها به بهره برداری می رسد و تاکنون هرسه پروژه ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها