توسط شهرداری صورت می گیرد؛

کاهش محسوس بار ترافیکی با احداث سه معبر اتصالی در کرمانشاه

مسوول اجرای پروژه معاونت عمرانی شهرداری کرمانشاه از پیشرفت ۴۰درصدی سه معبر اتصالی خبر داد که در کاهش بار ترافیکی تاثیرگذار خواهد بود.
کد خبر: ۱۴۰۸۹۵۳

جام جم آنلاین، زهرا صلواتی؛ محبی ، درخصوص جزییات این پروژه ها اظهار داشت: پروژه سراب قنبر معبر اتصالی سراب قنبر به شهرک صادقیه با طول ۵۰۰متر در یک باند ۱۵متری به صورت رفت و برگشت است که از طریق پل اتصال سراب قنبر به شهرک صادقیه را ممکن می کند.

مدیر و مجری این پروژه افزود: این پروژه موجب می شود تا بار ترافیکی در میدان فردوسی تا میزان زیادی کاهش یابد.

وی‌اضافه کرد: بسیاری از ترددهای که از سمت میدان فردوسی صورت می‌گیرد به سمت سراب قنبر، زیباشهر، ژاندارمری و متخصصین است که با احداث این معبر دیگر این محل تردد به سمت بلوار خلیج فارس و اتصال به شهرک‌های مذکور میرود و بار ترافیکی میدان فردوسی کاهش پیدا میکند.

محبی در زمینه پروژه دوم گفت: این پروژه اتصالی معبر شهرک حضرت امام(ره) به شهرک مهدیه(دره دراز) به طول یک هزار متر و دو باند ۱۰متری است که موجب می شود بار ترافیکی بلوار دولت آباد به صورت محسوسی کاهش یابد و در کاهش اتلاف وقت و هزینه سوخت موثر است و پاکیزگی محیط زیست را به دنبال دارد.


وی ادامه داد: اتصال معبر آرامستان بهشت زهرا به جعفرآباد سومین طرح است که یک هزار متر طول دارد و دارای دوباند ۱۰ متری رفت و برگشت است که در ادامه رینگ اتصالی بزرگراه حضرت امام به کیهانشهر و شهرک رسالت و بریموند است.

محبی اعتبار کل پروژه معبر شهرک صادقیه شامل کارهای عمرانی و زیرسازی و آسفالت به صورت یک لایه پنج سانتی متری را به‌میزان ۹۲ میلیارد ‌و ۱۷۶میلیون و ۵۹۴هزار ریال عنوان کرد.

وی همچنین اعتبار کل معبر مهدیه به شهرک حضرت امام را ۱۳۵میلیارد ‌و ۶۷۱ میلیون و ۵۹۰هزار ریال و اعتبار کل معبر اتصالی بهشت زهرا به جعفرآباد(ملاحسینی) را۱۷۵میلیارد و ۱۸۵میلیون و ۹۷۳هزار و ۱۹۰ریال عنوان کرد.

مدیر این طرح ها یادآور شد، از ابتدای اردیبهشت ماه هرسه طرح آغاز شده است و با پیگیری و حمایت شهردار در کوتاه ترین زمان ممکن، پروژه ها به بهره برداری می رسد و تاکنون هرسه پروژه ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها