دنیای امروز سرشار از ایده‌های بدیع و نوآورانه‌ای است که متخصصین و کارآفرینان خوش ذوق، به لطف وجود بسترهای دیجیتالی مدرن و با هدف ارائه راه حل برای نیازهای کاربران و یا سرگرم نمودن مخاطبین خود خلق نموده‌اند.
کد خبر: ۱۴۰۸۸۶۹

از سوپر اپلیکیشن ایرانی روبیکا چه می‌دانید ؟
از سوپر اپلیکیشن ایرانی روبیکا چه می‌دانید ؟
دنیای امروز سرشار از ایده‌های بدیع و نوآورانه‌ای است که متخصصین و کارآفرینان خوش ذوق، به لطف وجود بسترهای دیجیتالی مدرن و با هدف ارائه راه حل برای نیازهای کاربران و یا سرگرم نمودن مخاطبین خود خلق نموده‌اند.
در این میان، سوپر اپلیکیشن‌ها گوی سبقت را از سایرین ربوده و به عنوان پادشاه بلامنازع دنیای مجازی به تنهایی دنیایی از قابلیت‌ها و امکانات متنوع از تماشای آنلاین فیلم و سریال گرفته تا عضویت در یک شبکه اجتماعی و حتی ارتباط با دوستان و اقوام از طریق پیام رسان را در خود جای داده‌اند. هدف نهایی سوپر اپلیکیشن‌ها پوشش تمامی نیازهای کاربران در دنیای مجازی و تلاش در ارائه راهکارهای رقابتی در تمامی حوزه‌های سرگرمی دیجیتال می باشد که ضمن فراگیر بودن دسترسی آسان و بدون سردرگمی را برای کاربران خود فراهم نمایند.
با رشد سریع نفوذ اینترنت و گوشی‌های تلفن همراه هوشمند در میان تمامی اقشار جامعه، شرکت های ایرانی نیز بیکار ننشستند و شروع به تولید و ارائه سوپر اپلیکیشن‌های بومی با قابلیت‌های مدرن و به روز نمودند. سوپر اپلیکیشن‌ روبیکا برای ایفون یکی از پیشگامان این عرصه و قطعاً موفق‌ترین سوپر اپلیکیشن تولید شده در ایران می‌باشد که در نوروز 1397 با شناخت صحیحی از روند دنیای مجازی و با هدف خلق تجربه‌ای شیرین و آسان از زندگی دیجیتال به جامعه ایرانی معرفی شد.
پس از شیوع ویروس کرونا و به تبع آن تعطیلی دانشگاه‌ها و مدارس کشور، روبیکا سریعاً همکاری خود را با مراکز آموزشی آغاز و نقش بسیار مهم و ارزشمندی در توسعه آموزش دیجیتالی برای دانش‌آموزان و دانشجویان عزیز ایفا نمود که همین امر نیز موجب افزایش بیش از پیش محبوبیت آن بین کاربران شده است.
روبیکا که مسیر خود را به عنوان یک سرویس سرگرمی دیجیتالی آغاز نموده بود با ارائه سرویس های جدید و کاربردی به سرعت در میان کاربران ایرانی رواج پیدا کرد، تا جاییکه طبق آمار رسمی منتشر شده، اکنون بیش از 70 میلیون سیم‌کارت و شماره تلفن منحصر به فرد در روبیکا ثبت شده و ماهیانه تا 35 میلیون کاربر فعال از سرویس‌های آن استفاده می‌کنند.
دو اپراتور بزرگ تلفن همراه کشور یعنی همراه اول و ایرانسل مشترکاً مالکیت سوپر اپلیکیشن روبیکا را در اختیار دارند.
آیا با سرویس ‌ها و قابلیت‌های جدید و هیجان انگیز سوپر اپلیکیشن روبیکا آشنا هستید ؟
از زمان پیدایش تاکنون، روبیکا دچار تغییر و تحولات زیادی شده و در طول زمان تکامل یافته است. بعضی سرویس‌ها با گذر زمان از مجموعه خدمات روبیکا حذف شده و بعضی هم به فراخور نیازهای روز جامعه به این سوپر اپلیکیشن اضافه شده‌اند. در حال حاضر سرویس‌هایی مانند پیام‌رسان، شبکه اجتماعی روبینو و سرویس فیلم و سریال یا درخواست ویدیوی آنلاین (VOD) را ارائه می‌دهد. از بین جدیدترین سرویس‌های روبیکا می‌توان به نسخه جدید سرویس کسب درآمد اشاره کرد که به تازگی راه‌اندازی شده و کاربران از طریق آن می‌توانند در روبینو و پیام‌رسان روبیکا با تولید محتوا درآمدزایی کنند. در واقع، روبیکا در این سرویس، درآمد حاصل از مصرف ترافیک را با کاربران تولیدکننده محتوا شریک می‌شود.
سوپر اپلیکیشن‌ روبیکا همواره در تلاش بوده است تا ضمن ایجاد یک محیط امن و کاربردی، طیف وسیعی از نیازهای روزمره کاربران را پوشش داده و تجربه‌ای متفاوت را برای آنها فراهم نماید. در ادامه به بررسی برخی از پر طرفدارترین سرویس‌های روبیکا می پردازیم:
پیام رسان روبیکا
پیام‌رسان روبیکا، دارای امکانات مفیدی مانند، تماس صوتی و تصویری، ارسال فایل و پخش زنده است که بسیاری از امکانات این بخش با اینترنت رایگان همراه اول و ایرانسل ارائه می‌شوند.
شبکه اجتماعی روبینو
شبکه اجتماعی روبیکا که مخصوص تصویر و ویدیو است. روبینو با فضای صمیمی و راحتش، به شما امکان می‌دهد زیبا‌ترین لحظه‌هایتان را به اشتراک بگذارید.
سرویس کسب درآمد
فقط با داشتن یک کانال، گروه یا صفحه روبینو، کسب درآمد را در روبیکا شروع کنید. در سرویس جدید کسب درآمد روبیکا، درآمد شما بر اساس تعداد کاربران فعال و حجم ترافیک مصرفی کاربران در کانال یا گروه شما محاسبه می‌شود.
تماشای آنلاین فیلم و سریال
در روبیکا می‌توانید جدیدترین و محبوب‌ترین فیلم‌ها، انیمیشن‌ها و سریال‌ها را با دوبله اختصاصی تماشا کنید. از بین بیش از ۴۰،۰۰۰ برنامه، بهترین را انتخاب کنید و بر روی همه دستگاه‌های دیجیتال موبایل، وب و تلویزیون‌های هوشمند تماشا کنید.
روبی‌کلاس
روبی‌کلاس، تازه‌ترین سرویس روبیکا است که در آستانه امتحانات پایان سال، رونمایی شده و با ارائه ویدیوهای آموزشی رایگان به کمک دانش‌آموزان آمده است. روبی‌کلاس در واقع مجموعه‌ای از ویدیوهای آموزشی برای دروس پایه‌های هفتم تا دوازدهم تحصیلی است. این ویدیوها بر اساس کتب درسی پیش می‌روند و بسیاری از درس‌ها و مباحث دوره اول و دوم متوسطه در رشته‌های تجربی، ریاضی و انسانی را پوشش می‌دهند. در حال حاضر، روبی‌کلاس با همکاری موسسه آموزشی آلاء در اختیار علاقمندان قرار گرفته و ویدیوهای آموزشی سرویس روبی‌کلاس توسط این موسسه آموزشی تامین می‌شوند.
روبیکا اسپرت
روبیکا اسپرت مرجع پخش زنده ورزشی در روبیکاست که مسابقات رشته‌های متنوع ورزشی را از اتومبیلرانی و تنیس و موتورسواری تا فوتبال و والیبال به صورت زنده پوشش می‌دهد.
سرویس فروشگاه روبیکا
فروشگاه، جدیدترین سرویس روبیکاست که با هدف آسان کردن فرایند خرید و فروش راه‌اندازی شده است. با افتتاح این سرویس، کاربران روبیکا قادر خواهند بود کالاهای مورد نظرشان را آسان‌تر بخرند و بفروشند.
از بین دیگر امکانات سوپر اپلیکیشن روبیکا می‌توان به امکان پرداخت قبض با تمامی کارت‌های بانکی، کیف پول دیجیتال، خرید شارژ تلفن همراه و اینترنت، پورتال جامع کودک، پخش زنده شبکه‌های تلویزوینی و مسابقات ورزشی، نظرسنجی، دنیای احسان، خرید اینترنت و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود.
چگونه سوپر اپلیکیشن روبیکا را نصب کنیم؟
با در نظر گرفتن محدودیت‌های موجود برای اپلیکیشن‌های فارسی زبان و کاربران ایرانی، بهترین روش نصب سوپر اپلیکیشن روبیکا بر روی گوشی‌های هوشمند اندروید، مراجعه به وب سایت رسمی روبیکا و یا نصب از طریق یکی از فروشگاه‌های نرم افزار مجازی معتبر ایرانی می‌باشد.
و برای نصب سوپر اپلیکیشن روبیکا بر روی گوشی‌های هوشمند اپل، می‌توانید با تهیه اشتراک اپ استور سیبچه، آخرین نسخه روبیکا را به راحتی نصب و از آن استفاده نمایید.
با دریافت اشتراک سیبچه، دسترسی به تمامی برنامه های کاربردی ایرانی برای ایفون مانند فیلیمو، فیلم نت و نماوا به راحتی امکان پذیر است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۱
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
۰
۰
ناراضی هستم چون من در روبیکا کانال وه گروه داشتم که خیلی زحمت کشیده بودم رفت
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها