چند روزی از راه اندازی سرویس جدید روبیکا یعنی سرویس کسب درآمد با تولید محتوا بیشتر نمی‌گذرد که شاهد ایجاد صفحات متعددی در روبینو با نام اینفلوئنسرها بودیم، اما دلیل اصلی این اتفاقات چیست؟ چرا بسیاری از واینرها و اینفلوئنسرها در حال حاضر روبیکا را تبلیغ می‌کنند؟
کد خبر: ۱۳۶۴۲۲۴
 
 
روبیکا، حامی اینفلوئنسرها
 
 
روبیکا یک شبکه اجتماعی ایرانی است که به واسطه فعالیت خود در سال‌های اخیر، بیش از 18 میلیون کاربر فعال ایرانی جذاب کرده است. این سوپر اپ با کمک دو سهام‌دار اصلی خود یعنی ایرانسل و همراه اول تصمیم گرفت که با راه اندازی یک سیستم درآمد زایی به تولید کنندگان محتوا انگیزه بیشتری برای ادامه کار بدهد. (چرا که معمولاً یکی از منابع اصلی درآمد تولید کنندگان محتوا، تبلیغات است.)

شما هم می‌توانید هم اکنون با نصب روبیکا به راحتی صفحه شبکه اجتماعی یا کانال مخصوص خود را راه اندازی کرده و شروع به کسب درآمد کنید.


چرا اینفلوئسنرهای زیادی در روبیکا فعالیت خود را شروع کردند؟


میزان فعالیت اینفلوئنسرها در روبیکا در چند وقت اخیر بسیار افزایش پیدا کرد به صورتی که این موضوع می‌تواند نشان دهنده جدی بودن کمپین کسب درآمد از تولید محتوا روبیکا باشد. روبیکا در این کمپین که همین چند وقت پیش فعالیت خود را از صفر آغاز کرد، نشان داد که هر کاربری با تولید محتوای موثر و جذاب می‌تواند درآمد کسب کند.

اینفلوئنسرها و واینرها که در طول سال‌های فعالیت خود در اینستاگرام توانسته بودند، افراد زیادی را به سمت خود جذب کنند با انجام تبلیغات قادر بودند از راه تولید محتوا درآمد کسب کنند، اما روبیکا به واسطه زیرساختی که داشت با راه اندازی سیستم کسب درآمد به این دسته از افراد کمک می‌کند که در کنار درآمد به واسطه تبلیغات از نمایش تولید محتوا هم درآمد داشته باشند.

با توجه به اخبار و گزارشات رسیده بیش از 30 اینفلوئنسر جدید از جمله میلاد قاسمی خواه (milad_khahhh)، محمدامین کریم پور (mohamadaminkarimpor)، عرفان علیرضایی تبریزی (erfanalirezai)، مهیار حسن (mahyar) و ... به روبیکا پیوسته‌اند که در حال حاضر با برنامه ریزی تولید محتوای اختصاصی برای روبیکا قصد دارند کاربران خود را به سمت این برنامه جذب کرده تا درآمد بیشتری داشته باشند.

این اینفلوئنسرها در چند دسته بندی اصلی کمدی، دابسمش، آشپزی، ورزشی و زیبایی فعالیت می‌کنند. مزیت اصلی روبیکا و سیستم کسب درآمد آن برای این دسته از افراد این است که می‌توانند حتی در ماه‌هایی که قادر به انجام تبلیغات نیستند، درآمد خوبی از نمایش محتوای خود داشته باشند.


سیستم کسب درآمد از تولید محتوای روبیکا چگونه کار می‌کند؟


این روزها در اکثر کشورهای پیشرفته این نوع سیستم کسب درآمد با کمک تولید محتوا به خوبی جا افتاده است چرا که افراد مختلف با انتشار محتوا در کانال‌های مربوطه همچون یوتیوب، می‌توانند کاربران بیشتری را به سمت این برنامه‌ها جذب کرده و درآمد داشته باشند، کاربران ایرانی هم به واسطه روبیکا می‌توانند این درآمد را داشته باشند.

به واسطه اینکه منبع اصلی درآمد سهام‌داران روبیکا یعنی همراه اول و ایرانسل هر دو از مصرف ترافیک است با راه اندازی سیستم کسب درآمد روبیکا در واقع قصد دارند که بخشی از درآمد خود را با تولید کنندگان محتوا که باعث مصرف ترافیک کاربران مختلف می‌شوند، سهیم شوند.

هر فردی بعد از تولید محتوا و کسب درآمد از طریق نمایش آن به دیگران کسب کرد، می‌تواند با انجام چند مرحله ساده درآمد خود را دریافت کند.


شما می‌توانید با مراجعه به لینک زیر به راحتی سوپر اپ روبیکا را نصب کنید:


روبیکا و طرح صیانت با یکدیگر چه ارتباطی دارند؟


بسیاری از مردم عادی تصور کرده‌اند که احتمالاً خبری از طرح صیانت و اجرایی شدن آن وجود دارد که بسیاری از اینفلوئنسرها و واینرها در حال تبلیغ این سوپر اپ ایرانی هستند! حقیقت این است که حتی تیم روبیکا هم مانند همه افراد جامعه در حال رصد اخبار این حوزه و حواشی پیرامون آن از مراجع معتبر است و این اقدامات در این راستا هیچ ارتباطی با طرح صیانت ندارد! فراموش نکنیم روبیکا در سال 1397 توسعه پیدا کرده و در همان سال یعنی 3 سال قبل از مطرح شدن طرح صیانت در زمینه جذب کاربر فعال موفق بوده تا جایی که امار جذب بیش از 18 میلیون کاربر رو به ثبت رسونده و در این سالها به عنوان یک اپلیکیشن، روال طبیعی خودش رو طی کرده.

هدف تیم روبیکا که بارها به روش‌های مختلف سعی در بیان آن داشته‌اند، این بوده که یک پلتفرم شبکه اجتماعی با قابلیت‌های کاربردی مثل فروشگاه، سرویس کسب درآمد، سرگرمی و ... راه اندازی کنند.

نظر شما در رابطه با این ویژگی جدید روبیکا چیست؟ آیا شما هم علاقه‌مند هستید که تنها با تولید محتوا به کسب درآمد بپردازید؟ نظرات خود را راجع به این موضوع با ما و سایر افراد به اشتراک بگذارید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها