سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان لوایح بررسی شده در صحن امروز شورای اسلامی شهر را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۴۰۸۸۴۲

جام جم آنلاین اصفهان؛ علی صالحی امروز یکشنبه سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه در گفت‌وگوی خبری پس از هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر اظهار کرد: به همین مناسبت، با تصویب شورا، امروز باغ‌های گل‌ها، بانوان، صدف‌ها، پروانه‌ها و پرندگان و موزه علی قلی آقا، عصارخانه شاهی و عضویت در کتابخانه‌های شهرداری اصفهان برای دختران کمتر از ۲۵ سال رایگان است.

وی با بیان اینکه در این هفته جشن‌های مختلف محله‌ای و شهری برگزار می‌شود، ادامه داد: به‌مناسبت هفته ملی جمعیت، امروز محمدحسین نصر اصفهانی از فعالان حوزه باروری و ناباروری و دکتر علامه از فعالان حوزه زنان و جمعیت مهمان صحن علنی شورا بودند، ضمن اینکه کتاب داستان‌های کودکانه به قلم هاجر صفائیه، نویسنده اصفهانی رونمایی شد که حسن مطلعی برای انتقال دستاوردهای افتخارآمیز پژوهش‌های مجموعه رویان است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به لوایح بررسی شده، گفت: لایحه دو فوریتی در خصوص نام‌گذاری میدانی حدفاصل خیابان رباط و بزرگراه شهید ردانی‌پور، به نام رسول آقا علی رؤیا نام‌گذاری شد که فوریت و اصل نام‌گذاری به تصویب رسید.

وی ادامه داد: امروز همچنین دو لایحه توافق ملکی در خیابان ابوریحان در منطقه ۱۴ و یک مورد در کمربندی شمال اصفهان بررسی شد و هر دو به تصویب رسید.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها