پلاک، مارک یا لیبل فلزی یکی از محصولاتی است که در زمینه شناسایی کالا، نمایش اطلاعات دستگاه، تابلو های راهنما، وسایل و ابزار آلات صنعتی و… به کار می‌رود.
کد خبر: ۱۴۰۸۸۴۱

پلاک، مارک یا لیبل فلزی یکی از محصولاتی است که در زمینه شناسایی کالا، نمایش اطلاعات دستگاه، تابلو های راهنما، وسایل و ابزار آلات صنعتی و… به کار می‌رود.

به جرأت می‌توان گفت که لیبل فلزی، یک محصول با کیفیت برای نشان دادن اطلاعات محصول ، تابلو های نشانی، علائم و تبلیغات است، به دلیل اینکه از زیبائی، ماندگاری و استقامت بالایی برخوردار است.

بهترین تولید کننده لیبل فلزی

تولید کننده دست اول لیبل فلزی
یکی از تولید کننده های تخصصی لیبل فلزی در تهران که سالهاست با کادری مجرب در این زمینه اقدام به تولید انواع پلاک و لیبل فلزی نظیر پلاک استیل، پلاک برنجی، پلاک آلومینیومی، تگ کابل و... کرده است، مجموعه آپ لیبل می‌باشد.

این مجموعه با سابقه ای معتبر که یکی از مجموعه های چاپ و تبلیغات حرفه ای به شمار می‌رود از تولیدکنندگان دست اول پلاک فلزی بوده و تولید این محصول را با دقت و ظرافت بالا انجام می‌دهد.

انواع پلاک فلزی تولیدی در مجموعه آپ لیبل
تولید پلاک استیل در مجموعه آپ لیبل به روش اسید شور انجام می شود، به این معنا که طرح شما با اسید بر روی پلاک اجرا می‌شود و این امر موجب خورده شدن و در نتیجه ایجاد فرورفتگی در پلاک می‌گردد، سپس در قسمت های اسید شور شده که فرو رفته اند رنگ می‌ریزیم و طرح شما نمایان می‌شود .

یکی از پرمصرف ترین انواع پلاک فلزی، پلاک استیل است که در دو رنگ طلایی و نقره ای به دو مدل مات و براق در مجموعه آپ لیبل تولید می‌شود، پلاک های استیل به اصطلاح ضدزنگ بوده و در برابر رطوبت و شرایط محیطی مقاومت بالایی دارند.

اما انواع لیبل فلزی به استیل خلاصه نشده و این پلاک به صورت پلاک استیل طلایی، پلاک استیل نقره ای، پلاک آلومینیوم، پلاک برنجی و تگ کابل تولید می‌شود.

انواع پلاک فلزی با ضخامت های مختلفی تولید می‌شوند . شما می‌توانید ضخامت مورد نظر خود را از ضخامت 0.5 میلی‌متر تا 2 میلی‌متر انتخاب کنید .

توجه داشته باشید که برای دریافت نتیجه بهتر ، باید دقت داشت که نسبت به مساحت مورد نظر از روش مناسب جهت اتصال پلاک استفاده کرد. در این خصوص می‌توانید از مشاوره همکاران ما در مجموعه آپ لیبل استفاده کنید.

مصارف مختلف لیبل فلزی
همونطور که گفته شد پلاک فلزی محصولی مناسب برای استفاده های مختلف می‌باشد، به عنوان مثال چند نمونه از کاربردی ترین استفاده های پلاک فلزی را بخوانید :

پلاک تبلیغات

پلاک اطلاعات دستگاه

پلاک نماد شرکت

پلاک صنایع روشنایی

پلاک ماشین سازی

پلاک شیرآلات صنعتی

پلاک دستگاه صنعتی

پلاک اماکن ورزشی

پلاک وسایل پارکی

پلاک راهنمایی

پلاک علائم

پلاک ظرفیت آسانسور

پلاک مبلمان

پلاک واحد ها

با توجه به تمام توضیحاتی که داده شد، پلاک فلزی یک محصول مقاوم ، پر کاربرد و زیباست که با توجه به شرایط استفاده میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

شماره ها‌ی ثابت :02155152902----02155152903

شماره ایتا : 09332774734 منبع:uplabel.ir

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها