انواع لوله برق PVC استاندارد در بازار با سطح وسیعی از تنوع و کیفیت تولید و عرضه می‌شوند و قیمت آن‌ها نیز بر اساس رنج کیفی و حاشیه سود عرضه‌کننده مشخص شده و متغیر است.
انواع لوله برق PVC استاندارد در بازار با سطح وسیعی از تنوع و کیفیت تولید و عرضه می‌شوند و قیمت آن‌ها نیز بر اساس رنج کیفی و حاشیه سود عرضه‌کننده مشخص شده و متغیر است.
کد خبر: ۱۴۰۰۳۶۷

پلی‌ وینیل‌ کلراید (PVC) بیش از پنج دهه است که ماده انتخابی برای مجرای برق، لوله، اتصالات و جعبه‌ها بوده تا به طور ایمن از رساناها و کابل‌کشی‌های برق، مخابرات، برق و سیگنالینگ محافظت کند.

لوله‌ های برق پی‌وی‌سی در موارد الکتریکی استفاده می‌شوند و قیمت لوله خم سرد همانند قیمت لوله pvc روز به روز در حال افزایش است، اکنون بیش از 90 درصد مهندسان برق در سراسر جهان از لوله برق PVC استاندارد استفاده می‌کنند.

مزایای لوله برق PVC پی‌وی‌سی

تنها با دانستن مزایای لوله برق پی‌وی‌سی می‌توانید مواد مناسب را برای پروژه‌های برقی خود انتخاب کنید و در نتیجه از بروز حوادث جلوگیری کنید. واقعاً در صنعت برق، لوله‌های PVC از جمله مهم‌ترین پیش‌نیازها هستند.

پی‌وی‌سی یکی از متداول‌ترین و مهم‌ترین مواردی است که در صنعت استفاده‌های وسیعی را به خود اختصاص داده است.

قیمت لوله برق pvc استاندارد توسط مجموعه نوین لوله با بالاترین سطح کیفی تولید می‌شود و مشتقات گسترده‌ای را در برمی‌گیرد.

موارد زیر از جمله مهم‌ترین مزیت‌هایی است که در این محصولات دیده می‌شود:

  • مقاوم در برابر خوردگی
  • خود خاموش‌شدنی
  • مقاوم در برابر ضربه
  • عمر طولانی خدمات
  • بتن محکم
  • مقاومت شیمیایی
  • اتصال و نصب ساده و آسان
  • سیم‌کشی آسان
  • تعمیر و نگهداری کم
  • غیرمغناطیسی
  • غیر گالوانیکی
  • و...

مهم‌ترین تولیدات لوله برق PVC

شما می‌توانید انواع لوله برق PVC را با مناسب‌ترین قیمت در سطح وسیعی از تنوع تهیه کنید. در مورد مزیت‌های انواع لوله برق پی‌وی‌سی گفتیم و حالا لازم است که چند مورد از مهم‌ترین آن‌ها را به شما عزیزان پیشنهاد کنیم.

لوله‌خرطومی نسوز برق

همه شما برای یک‌بار هم که شده با لوله‌خرطومی نسوز PVC روبرو شده‌اید. این کالا نیز یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین موارد به جهت انتقال جریان برق و فیبرهای نوری و اتصالات شبکه و... است. مقاومت در مقابل گردوغبار، نشت و... از کلیدی‌ترین مفاد آن است.

گروه تولیدی نوین لوله، عرضه‌کننده لوله برق PVC در مدل‌های خرطومی در متراژهای مختلف و به‌صورت کلی است.

این روزها قیمت لوله خرطومی نسوز افزایش چند درصدی در بازار یافته است، سایز 11، 13 و 16 از جمله پرفروش‌ترین گزینه‌های عرضه شده در بازار هستند که وزن آن‌ها از رنج 300 تا 500 گرم است. همین‌طور به‌صورت کارتنی بسته‌بندی می‌شوند و قیمت‌گذاری آن‌ها نیز چه در بازار تهران و چه در دیگر بازارها، بر همین اساس انجام می‌شود.

لوله خم سرد برق

لوله خم سرد یکی از پیش‌نیازترین و مهم‌ترین فراوری‌ها به جهت انتقال خطوط برق به ساختمان‌ها است که در اندازه‌های مختلف در بازار موجود بوده و مشخصه‌های آن بر اساس سایز، وزن و تعداد در هر باکس مشخص می‌گردد. این محصول مقاومت فوق‌العاده‌ای در مقابل خوردگی، اکسید و حرارت دارد. اگر قصد خرید لوله برقی سرد را دارید حتماً آن را تحت لیبل معتبر و شناخته شده خریداری کنید.

قیمت خرید لوله pvc در نوین لوله تهران

می‌توانید از لوله‌های برق پی‌وی‌سی در سیم‌کشی بهره بگیرید اما باید الزامات ایمنی در دما یا مقاومت در برابر شعله را برآورده کند.

مهم‌ترین مزیت‌های لوله خم سرد:

موارد زیر ار جمله مهم‌ترین مزیت‌های لوله خم سرد است:

  • مقاومت در مقابل شعله
  • چگالی بالا
  • انعطاف‌پذیری
  • مقاومت بسیار
  • مقاومت در مقابل سایش و خمش
  • امکان خم‌کردن به‌وسیله فنر
  • استحکام کششی عالی
  • وزن سبک

در بازار، کیفیت ساخت انواع لوله برق PVC بر اساس برند عرضه‌کننده مشخص می‌شود. پس حتماً نسبت به این مسئله حساس باشید. در بازار، یکی از مهم‌ترین موارد در مورد خرید لوله پی‌وی‌سی مخصوص برق و کابل‌کشی، کیفیت ساخت و مقاومت در طول زمان است.

لوله پلیکا برق

لوله‌های پلیکای برق، یکی دیگر از محصولات پراستفاده پیش و رو هستند که برای حمل و مسیردهی بخش مهمی از سیستم برق‌کشی در ساختمان‌ها استفاده می‌شوند. این لوله‌ها برای برطرف‌کردن نیازهای سیم‌کشی‌ و جلوگیری از ایجاد خوردگی و یا انتقال حرارت بهترین گزینه هستند. ضمن این که آن‌ها نیز مانند هر فراوری دیگری در ابعاد صنعتی و سطوح کیفی متفاوتی تولید می‌شوند. لوله فاضلابی pvc یا همان لوله برق می‌تواند در سایزهای 50 تا 400 باشد.

مزیت مهم این لوله‌ها این است که حتی تحت نمونه‌های فشارقوی نیز عرضه خواهند شد. سایز آن‌ها کمی متنوع‌تر است و برای انتقال کانال‌های هوا، عبور کابل‌ها و سیم‌های تحت فشارقوی و شبکه‌های جریان برق صنعتی و ساختمانی استفاده می‌شود.

سخن پایانی

اساسی‌ترین کار بهینه‌سازی خانه، نصب چیدمان سیم است. به‌منظور محافظت از سیم هنگام طراحی سیستم، از مجرای برق PVC استفاده می‌کنیم. ازآنجایی‌که ضخامت سیم متفاوت است، مجرای الکتریکی PVC نیز برای انطباق با طراحی به اندازه‌های مختلف تقسیم می‌شود. لوله برق PVC سوختن و نشت برق را متوقف می‌کند، در برابر خوردگی، رطوبت و نور خورشید مقاومت می‌کند، بنابراین به‌ویژه برای پروژه‌های در فضای باز که در آن برای محافظت از سیم‌ها و اتصالات استفاده می‌شود، مناسب است.

قیمت لوله برق PVC استاندارد به سبب کیفیت ساخت بالا و مشخصه‌های کاربردی معمولاً باتوجه‌به زمینه عرضه و تقاضا در بازار مشخص می‌شود. اگر قصد خرید لوله برق PVC استاندارد را دارید در ایران و بازار لاله‌زار، فروشگاه نوین لوله این امکان را به شما می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها