رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه؛

گرد و خاک امروز از کرمانشاه خارج می‌شود

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه؛

کرمانشاه پربارش‌ترین مرکز استان کشور شد

سعید قاسمی با بیان اینکه کرمانشاه در ۲۴ ساعت گذشته پربارش‌ترین مرکز استان در سطح کشور بوده، میزان بارش‌های شهر کرمانشاه در این مدت را ۳۰.۵ میلی‌متر اعلام کرد.
کد خبر: ۱۴۰۸۷۹۷

جام جم آنلاین؛  رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به بارش‌های مناسبی که طی ۲۴ ساعته گذشته( از صبح روز گذشته تا صبح امروز) در سطح استان داشتیم و هشدار نارنجی هواشناسی که در این خصوص صادر شده بود، گفت: کرمانشاهطی ۲۴ ساعت گذشته با ۳۰.۵ میلی‌متر بارش، پربارش ترین مرکز استان در سطح کشور بود.

وی ادامه داد: در سطح استان نیز بیشترین بارش ۲۴ ساعته گذشته را به ترتیب از حمیل به میزان ۳۵.۵ میلی‌متر، ماهیدشت با ۳۳ میلی‌متر و شهر کرمانشاه با ۳۰.۵ میلی‌متر داشتیم.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه در ادامه میانگین بارش‌های سال زراعی جاری در استان کرمانشاه تا صبح امروز (۳۱ اردیبهشت) را نیز ۴۴۰ میلی متر اعلام کرد که نسبت به سال گذشته ۴۷ درصد افزایش یافته، اما نسبت به بلندمدت هنوز پنج درصد کمتر است.

به گفته قاسمی، بارش‌های سال زراعی جاری در شهر کرمانشاه نیز تا کنون حدود ۳۹۹ میلی‌متر بوده که نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد بیشتر شده، اما نسبت به بلندمدت هشت درصد کمتر است.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین بارش سال زراعی جاری استان در پاوه و به میزان ۷۸۳ میلی‌متر بوده که نسبت به نسبت به سال گذشته ۱۹ درصد و نسبت به بلندمدت پنج درصد بیشتر شده است.

قاسمی افزود: کمتر بارش را نیز به میزان ۳۰۴ میلی‌متر از سنقر داشتیم که نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد بیشتر و نسبت به بلندمدت ۲۵ درصد کمتر است.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه این سامانه بارشی به تدریج از اواخر وقت امروز(یکشنبه) از جو استان خارج خواهد شد، عنوان کرد: البته امروز نیز در بعضی ساعات احتمال بارش باران، اما با گستردگی و شدت کمتر همراه با وزش باد، رعد و برق و رگبار خصوصا در نواحی شمالی و شرقی استان وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها