جام را از من نگیر
لیگ بیست و دوم امروز با معرفی قهرمان به پایان می‌رسد

جام را از من نگیر

عبدا... ویسی در گفت‌و‌گو با «جام‌جم»:

هنوز روی ابرها هستم

عبدا... ویسی، یکی از چهره‌های دوست داشتنی فوتبال است که حتی موفق شده همراه با استقلال خوزستان به‌عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر برسد.
عبدا... ویسی، یکی از چهره‌های دوست داشتنی فوتبال است که حتی موفق شده همراه با استقلال خوزستان به‌عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر برسد.
کد خبر: ۱۴۰۸۷۴۷

امسال وقتی نفت آبادان در بحران بود و از اواسط فصل همه تصور می‌کردند همراه با نفت مسجدسلیمان به دسته یک سقوط کند، عبدا... ویسی آمد و روی نیمکت این تیم نشست. در هشت هفته پایانی فصل او با نفت کاری کرد کارستان و در نهایت موفق شد با سه امتیاز بیشتر نسبت به مس رفسنجان در رقابت‌های لیگ برتر بماند.
او که این روزها در آبادان به سر می‌برد، به روزنامه جام‌جم می‌گوید: «هنوز روی ابرها هستم. هیچ‌کس باور نداشت صنعت نفت در لیگ برتر می‌ماند. چقدر اختلاف امتیاز داشتیم؟ خود شما فکر می‌کردید مس کرمان را در جدول بگیریم؟ روز آخر با سه امتیاز بیشتر نسبت به این تیم در لیگ ماندیم. البته ناراحتم آنها سقوط کردند، چون حس خیلی بدی است.»
ویسی معمولا بعد از اتفاقات این‌چنینی سریع پیش مادرش به روستای «رود زرد» در رامهرمز می‌رود. عبدا... می‌گوید: «با مادرم که صحبت کردم، خیلی خوشحال بودم. درست مثل روزی که قهرمان لیگ شدیم. منتها الان در آبادان هستم. با هیات مدیره باشگاه جلسه داریم تا ببینیم برنامه‌مان برای فصل بعد چیست. ان‌شاءا... هر چه خوش باشد برای‌مان پیش بیاید.»
سرمربی صنعت نفت حرف‌های خود را این‌طور تمام می‌کند: «برای مردم آبادان خیلی خوشحالم. از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم. ان‌شاءا... که صنعت هیچ‌وقت لیگ یک را نبیند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها