با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر انجام شد؛

بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن شهر جدید عالیشهر

استاندار یزد پس از بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن 6 شهر استان مطرح کرد؛

اهتمام جدی تیم مدیریتی یزد جهت تسریع در روند اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن

یزد- فاطمی از تداوم بازدید میدانی از پروژه های نهضت ملی مسکن استان خبرداد و گفت: هدف از انجام بازدیدهای میدانی احصاء و حل مسائل پروژه ها به صورت میدانی و در نتیجه ایجاد جهش در تحویل زمین یا خانه به مردم است.
کد خبر: ۱۴۰۸۷۲۶

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، مهران فاطمی از پروژه های نهضت ملی مسکن شهرهای اشکذر، زارچ، شاهدیه، مجومرد، مهریز و یزد بازدید و دستورات لازم جهت تسریع در روند اجرای آن ها را صادر کرد.
 
استاندار یزد گفت: این بازدیدهای میدانی به اتفاق مدیران و متولیان اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن انجام و در جریان آن تصمیمات لازم اخذ می شود.
وی اشکذر و زارچ را مقاصد اول و دومِ ، برای بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن عنوان و خاطرنشان کرد: تامین زمین در این دو شهرستان با توجه به قرارگیری در مسیر باد و ماسه های روان با محدودیت هایی روبرو بود.
 
فاطمی ادامه داد:  با پیگیری های انجام شده و به همت مجموعه منابع طبیعی، مسائل مربوط به تامین زمین مرتفع و عملیات آماده سازی در حال انجام است.  
 
استاندار یزد خاطرنشان کرد: پروژه های 70 واحدی زارچ و 40 واحدی اشکذر به زودی به صورت نیمه ساز، تحویل مردم خواهد شد.
 
فاطمی در ادامه از طراحی سایت نهضت ملی مسکن در بخش سرچشمه زارچ خبرداد و اضافه کرد: در شهر مجومرد شهرستان اشکذر نیز سایت نهضت ملی مسکن دیده شده که کارهای مربوط به آماده سازی آن در حال انجام است.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکنِ در دست اجرا توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در شهرستان یزد، گفت: این پروژه ها بسیار خوب و با کیفیت ساخته شده و بخشی از آن در هفته دولت و بخشی از آن تا پایان سال تحویل متقاضیان می شود.  

استاندار یزد همچنین به سفر به شهرستان مهریز جهت بازدید از پروژه های نهضت ملی این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه پروژه های نهضت ملی مسکن شهرستان مهریز پیشرفت قابل قبولی دارند.
 
وی با اشاره به تحویل پروژه 174 واحدی مهریز به مردم به صورت ویلایی در سال گذشته، اظهارداشت: ظرف چند ماه آینده حدود 320 واحد مسکونی به صورت ویلایی و نیمه ساز به مردم تحویل می شود.  

استاندار یزد همچنین به سایت جدید نهضت ملی مسکن شهرستان مهریز اشاره و خاطرنشان کرد: این سایت 1600 واحدی، ظرف چند ماه آینده آماده سازی، نهایی و تحویل مردم می شود.    

دکتر فاطمی همچنین با اشاره به افزایش سقف تسهیلات نهضت ملی مسکن به 550 میلیون تومان، اضافه کرد: امید است با توجه به افزایش سقف تسهیلات، شاهد افزایش سرعت اجرای پروژه ها و ایجاد انگیزه بیشتر در مردم باشیم.  

وی در بخش پایانی سخنانش هدف از بازدید میدانی از پروژه ها را احصاء مسائل آن ها، حل آن ها به صورت میدانی و در نتیجه ایجاد جهش در تحویل زمین یا خانه به مردم عنوان کرد.
 
استاندار یزد افزود: اهتمام جدی ما بر اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن با قیمت پایین تر و سرعت بیشتر است تا بحث خانه دار کردن مردم، سریع تر به سرانجام برسد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها