با تقدیر وزیر کشور و سرپروست وزارت آموزش و پرورش؛

اصفهان، استان برتر در میان شوراهای آموزش و پرورش کشور شد

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان از برپایی ویژه برنامه «دختران آفتاب ۲» به‌مناسبت روز دختر و ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۸۵۷۳

جام جم آنلاین اصفهان؛ محمد صیرفی‌نژاد با اشاره به اینکه در دهه کرامت عطر شمیم رضوی و فاطمی در کشور می‌پیچد، اظهار کرد: این دهه، فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت (ع) به‌ویژه بانوان و تکریم دختران در روز ولادت حضرت معصومه (س) است.

وی افزود: منطقه دو شهرداری اصفهان همچون سال گذشته، همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر همایش «دختران آفتاب ۲» را برگزار خواهد کرد.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تصریح کرد: این ویژه برنامه امسال متفاوت‌تر از سال گذشته و برای دانش‌آموزان دختر منطقه دو تدارک دیده شده است که ساعت ۹ صبح فردا _یکشنبه سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه_ همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) در مجاورت پارک قلمستان، ورزشگاه ملت، سالن ورزشی شهید حسن رهنما برپا خواهد شد.

شهرداری منطقه ۲ اصفهان میزبان برپایی جشن «دختران آفتاب» می‌شود

وی ادامه داد: این جشن یک مهمانی دخترانه است که بخش‌های مختلف آن را خود دختران نوجوان و بانوان اجرا می‌کنند که مهمترین رویداد آن همخوانی بزرگترین گروه سرود دخترانه منطقه دو با محتوای فاخر روز دختر است.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با بیان اینکه این ویژه‌برنامه همراه با برنامه‌های شاد، متنوع و سخنرانی مذهبی است که با حضور مسئولان شهری در حوزه بانوان برگزار خواهد شد، گفت: هویت‌بخشی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و تعریف جایگاه منزلت زن مسلمان از اهداف برپایی این همایش در روز دختر است.

سال گذشته همایش دختران آفتاب با حضور دوهزار نفر از مادران و دختران در روز دختر توسط شهرداری منطقه دو برگزار شد و امسال نیز در ادامه این ویژه‌برنامه، همایشی برگزار خواهد شد.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها