با فراهم سازی اشتغال پایدار و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بویین میاندشت، ۷۰ خانوار به خودکفایی رسیده و از چرخه حمایتی خارج شدند.
کد خبر: ۱۴۰۸۴۲۲

جام جم آنلاین اصفهان؛ مجید صادقی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بویین میاندشت با اعلام این خبر، گفت: سال گذشته ۵۴۷ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت با ارائه بیش از ۴۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی ایجاد شد.

مجید صادقی با اشاره به اینکه با شناسایی و پرورش استعدادهای مددجویان زمینه ورود به بازار کار برای آنها فراهم می شود، ادامه داد: ۱۸۷ مورد از فرصت های شغلی ایجاد شده از طریق طرح های راهبری، ۳۲۰ مورد با هدایت شغلی کارشناسان حوزه اشتغال و ۴۰ مورد اشتغال از طریق معرفی مددجویان به مراکز کاریابی فراهم شده است.

وی به همکاری آموزشگاه های فنی و حرفه ای در برگزاری دوره های آموزشی به مددجویان اشاره کرد و افزود: علاوه بر ایجاد اشتغال، برای پایدارسازی ۵۰ طرح قالیبافی در حال اجرا نیز، دوره های آموزش تخصصی برگزار شده است.

رئیس کمیته امداد بویین میاندشت با تاکید بر آموزش مددجویان برای ایجاد اشتغال پایدار گفت: این نهاد با هدف خودکفایی خانوارهای تحت حمایت علاوه بر برگزاری دوره های آموزش مقدماتی و حرفه ای، ارائه تسهیلات اشتغال، از طریق برنامه های راهبری شغلی با همکاری راهبران مسیر اشتغال پایدار را فراهم می کند.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها