رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه 12 نفر از دانش آموزان سطح استان حائز رتبه برتر مسابقه نقاشی هوای پاک از سوی داوران شدند، گفت: در پی فراخوان این پالایشگاه مبنی بر برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع هوای پاک، با استقبال کم نظیر از سوی دانش آموزان شهرستان های ایلام، چوار و ایوان بیش از 800 اثر به این شرکت ارسال گردید.
کد خبر: ۱۴۰۸۳۴۴

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ علی وحیدی با اشاره به اینکه نقاشی و در مجموع هنر راه مناسبی برای برقراری ارتباط با آحاد مختلف مردم است، افزود: نقاشی با موضوع هوای پاک دارای مضمون های اجتماعی است که انتقادات و پیشنهادات سازنده را از طریق نقاشی و هنر و استفاده از تأثیرگذاری آن به جامعه القا می کند.

وی اظهار داشت: نقاشی هوای پاک در مدارس راهی برای آگاهی بخشی است تا کودکان را با مفهوم و اهمیت هوای پاک آشنا و با ایجاد رقابت به خلق ایده های گوناگون در این زمینه نیز کمک می شود.


رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: در مجموع بیش از ۸۰۰ اثر نقاشی توسط دانش آموزان ایلام، ایوان و چوار برای این پالایشگاه ارسال شده که از این تعداد ۱۲ اثر توسط داوران برجسته استانی انتخاب شده و طی آئینی و با حضور نمایندگان اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل حفاظت محیط زیست و حوزه هنری استان مورد تجلیل قرار گرفتند.


وحیدی ادامه داد: در مقطع اول تا سوم ابتدایی، احمدرضا بسطامی از دبستان رسالت چوار، محمدمهدی فتاحی دبستان شهید فهمیده ایلام و نورا جریده از دبستان انقلاب اسلامی میشخاص در این رده سنی به ترتیب عنوان اول تا سوم را کسب کردند.


وی گفت: در مقطع چهارم تا ششم ابتدایی آکو بهادری از دبستان ستاره گان زاگرس ایلام، سانیا قادری از دبستان شهید محمد نادری ایلام و محمدطاها چوکی از دبستان شیخ کلینی ۲ ایلام به ترتیب مقام اول تا سوم این رده سنی را کسب نمودند.


رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام افزود: در مقطع متوسطه اول، احمدرضا سلیمانی از مدرسه ۱۴ خرداد ایلام ، دیانا روستایی از مدرسه آل عصمت چوار و ریژان پروری از مدرسه صادقیه ایلام به ترتیب مقام اول تا سوم این رده سنی را از آن خود کردند.


وحیدی اظهار داشت: در مقطع متوسطه دوم، آناهیتا اسماعیلی از مدرسه فضیلت ایوان، الهام ولی پور از مدرسه حضرت معصومه ایلام و آیلار محمودیان از مدرسه فضیلت ایوان به ترتیب نفر اول تا سوم این رده سنی را کسب کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها