رئیس کمیته امداد شهرستان فلاورجان تاکید کرد؛

برگزاری کارگاه های مهارت آموزی با هدف تحکیم بنیان خانواده

کارگاه مهارت آموزی، با موضوع آموزش پیش از ازدواج ویژه دختران در آستانه ازدواج، برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان فلاورجان برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۰۸۲۹۱

جام جم آنلاین اصفهان؛ علی محمد کاظم زاده رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فلاورجان، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه برای یک ازدواج موفق، گذراندن آموزش های پیش از ازدواج و بدست آوردن مهارت های لازم برای تشکیل خانواده ضروری است، کارگاه مهارت آموزی با موضوع آموزش پیش از ازدواج ویژه مددجویان دختر در آستانه ازدواج برگزار شد.

کاظم زاده با اشاره به تغییر و تحولات شرایط زندگی و پیچیده شدن روابط انسانها، نیاز به گذراندن آموزش های مهارتی برای افزایش سازگاری و رضایتمندی پس از ازدواج را ضروری دانست و ادامه داد: این نهاد با هدف جلوگیری از ازدواج های ناموفق و پیامدهای آن همچنین تحکیم بنیان خانواده، در طول سال به برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی اقدام می کند.

وی با بیان اینکه در کارگاه آموزشی برگزار شده بیش از ۷۰ مددجوی تحت حمایت شرکت داشتند، افزود: این دوره آموزشی با موضوعاتی از جمله مهارت خودآگاهی، آشنایی با مبانی ازدواج، معیارهای انتخاب همسر، نقش مشاوره پیش از ازدواج، آسیب های قبل از ازدواج، راه کارهای تسهیل موانع ازدواج و ... تشکیل شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان فلاورجان به تعداد برنامه های آموزشی و مشاوره های فردی گروهی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: بالغ بر هزار و ۲۰۰ مشاوره گروهی، بیش از هزار و ۸۰۰ نفر راهنمایی و مشاوره فردی، همچنین دوره های آموزشی، راهنمایی و مشاوره گروهی ویژه خانواده زندانیان تحت حمایت نیز برگزار شده است.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها