با حضورمدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کرمان،نمایندگان محترم مردم شهرستانهای جیرفت وعنبرابادو 6 شهر جنوبی استان کرمان درمجلس شورای اسلامی وفرمانداران شهرستان های جنوبی استان کرمان طرح توسعه خوشه کسب وکار خرما آغاز بکار کرد.
کد خبر: ۱۴۰۸۰۴۸

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کرمان،گفت:درراستای سیاست های نرم افزاری شرکت شهرک های صنعتی و با توجه به سطح زیرکشت و تولیدبالای خرما در جنوب استان کرمان وهمچنین وجود واحدهای نگهداری و بسته بندی خرما در این منطقه،طرح توسعه ای در قالب خوشه کسب و کار خرما آغاز شده است.

حسین میجانی،افزود:در جنوب استان کرمان اقدامات خوبی در زمینه احداث سردخانه و سورتینگ انجام شده که همزمان می توان با برنامه ریزی مدون و علمی برای صادرات و ارزش افزوده این محصول اقدامات بیشتری صورت پذیردوبا تشویق سرمایه گذراران بومی  در این مناطق می‌توانیم شاهد پویایی اشتغال و رونق اقتصادی در منطقه باشیم.

وی با اشاره به 8 خوشه کسب و کار در استان کرمان خاطر نشان کرد:با تلاش و پیپگیری شرکت شهرک های صنعتی کرمان چهار خوشه کسب و کار فعال شده است که با برگزاری دوره های آموزشی و بازدید از نمایشگاه های تخصصی داخل و خارج از کشور از تولید کنندگان و صادر کنندگان این خوشه ها حمایت می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها