به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛حمید شکری خانقاه،مدرس ارتباطات و این دوره آموزشی گفت:روابط عمومیهایی کارآمد،اثرگذار و توانمند هستند که قادرباشند ازرنجها و مسائل ارتباطی دستگاه گذر و آنها را درمان کنند.
وی افزود:شاخص کار روابط عمومی تعداد اخبار نیست،بلکه معیار و شاخص در میزان و کیفیت حل مسائل ارتباطی سازمان این است که چندمشکل سازمان را حل و دغدغهها را مدیریت کردید.
شکری،بیان کرد:باید تلاش کنیم یاد بگیریم چگونه از دردها بگذریم و بر رنجهای سازمان غلبه و آن را درمان کنیم.
این پیشکسوت روابط عمومی گفت:روابط عمومی در واقع مدیریت پیشرفته اقناع و جلب اعتماد و افزایش سرمایه اعتمادسازمان است.
وی،روابط عمومی را مدیریت هوشمندانه ارتباطات انسانی دانست.
علی بیگزاده،معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان نیز در این سمیناراظهارکرد:بایددرهر کاری که به عهده داریم،درست انجام وظیفه کنیم که این مسله در گرو آگاهی، آگاهی در گرو شناخت و شناخت در گرو آموزش است.
محمدرضا بهرامی،مدیرعامل انجمن یاس(حمایت از بیماران سرطانی) کرمان در این سمینار با اشاره به عملکرد این مجموعه در حمایت از بیماران و خدمات ارائه شده،گفت:نیازمند همکاری روابط عمومیها در ترویج فرهنگ یاریگری و مسئولیت اجتماعی هستیم.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد