به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛حمید شکری خانقاه،مدرس ارتباطات و این دوره آموزشی گفت:روابط عمومیهایی کارآمد،اثرگذار و توانمند هستند که قادرباشند ازرنجها و مسائل ارتباطی دستگاه گذر و آنها را درمان کنند.
وی افزود:شاخص کار روابط عمومی تعداد اخبار نیست،بلکه معیار و شاخص در میزان و کیفیت حل مسائل ارتباطی سازمان این است که چندمشکل سازمان را حل و دغدغهها را مدیریت کردید.
شکری،بیان کرد:باید تلاش کنیم یاد بگیریم چگونه از دردها بگذریم و بر رنجهای سازمان غلبه و آن را درمان کنیم.
این پیشکسوت روابط عمومی گفت:روابط عمومی در واقع مدیریت پیشرفته اقناع و جلب اعتماد و افزایش سرمایه اعتمادسازمان است.
وی،روابط عمومی را مدیریت هوشمندانه ارتباطات انسانی دانست.
علی بیگزاده،معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان نیز در این سمیناراظهارکرد:بایددرهر کاری که به عهده داریم،درست انجام وظیفه کنیم که این مسله در گرو آگاهی، آگاهی در گرو شناخت و شناخت در گرو آموزش است.
محمدرضا بهرامی،مدیرعامل انجمن یاس(حمایت از بیماران سرطانی) کرمان در این سمینار با اشاره به عملکرد این مجموعه در حمایت از بیماران و خدمات ارائه شده،گفت:نیازمند همکاری روابط عمومیها در ترویج فرهنگ یاریگری و مسئولیت اجتماعی هستیم.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
حجتالاسلام دکتر حسن رضاییمهر، استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم از مهمترین نقش رئیس مکتب جعفری میگوید