سخنگوی شورای اسلامی شهر نجف‌آباد با بیان اینکه امتیاز ویژه افتتاح مجهزترین خانه کشتی استان اصفهان در نجف آباد را دو فاکتور مشارکت همه جانبه دستگاه های اجرای اداری شهرستان و بازه زمانی اندک دوره شروع تصمیم گیری تا افتتاح آن دانست و گفت: افزایش سرانه های ورزشی کاهش چشمگیر آسیب های اجتماعی را به ارمغان می‌آورد.
کد خبر: ۱۴۰۸۰۴۲

جام جم آنلاین اصفهان؛ اسماعیل آخوندی در مراسم افتتاح بزرگترین و مجهزترین خانه کشتی استان اصفهان به نمایندگی از منتخبین مردم در پارلمان شهری، ضمن تقدیر از همیت جمعی و تلاش تمامی مؤثران دخیل در این پروژه فاخر، حمایت تمام قد منتخبین مردم شریف نجف آباد در شورای اسلامی را به عنوان عامل محرک و حمایت عملی سازنده اعلام کرد و بر الگوگیری بخش های دیگر اجرایی شهر از روند مثبت مشارکت صورت گرفته در خانه کشتی تأکید کرد.

وی پروژه مشارکتی تجهیز خانه کشتی ایثار را نمونه موفق، مثال شاخص و نمود عینی خدمت جهادی با زمینه تقویت روحیه تعامل مسئولان و مدیران شهرستان نجف آباد برشمرد و نقش مطالبات مردم و پیگیری شهروندان فعال در قالب این پروژه ها را به عنوان محور پیش برنده مهم و تأثیرگذار یاد کرد.


سخنگوی شورای اسلامی شهر نجف آباد افزود: افتخارآفرینی جوانان ورزشکار این منطقه از نجف آباد همواره چشمگیر و مورد ستایش مدیران شهری بوده که با توجه به ضعف موجود در امکانات زیرساختی و پایین بودن سرانه ورزشی مجموعه مدیریت شهری تصمیم بر تجهیز و راه اندازی خانه کشتی در راستای جبران موارد موجود در راستای بهبود خدمات رسانی به ورزشکاران منطقه نموده است.

وی تاکید کرد: وجود امکانات ورزشی استاندارد و خدمات رسانی شایسته به نسل پویا و آینده ساز جوان، خدمت به این نسل نوعی سرمایه گذاری مهم جامعه اسلامی در پرورش جامعه ای فعال و دارای سلامت روح و جسم است.
آخوندی تصریح کرد: به هر میزان در تهیه و تأمین فضا و امکانات ورزشی بیشتر و هماهنگ تر عمل شود جامعه از مضرات و مخاطرات اجتماعی و منفی در امان خواهد بود.

وی با تشریح دستور جلسات تصمیم گیری هر منطقه در راستای تدوین نقشه راه و عامل انگیزه دهنده بخش های همراه و مشارکت کننده، به شهروندان مناطق مختلف شهری نجف آباد ادامه داد: تیم یکدل شورای اسلامی از پروژه های مشارکتی دستگاه های خدمت رسان با بخش های دیگر اجرایی شهر و نهادهای تخصصی حمایت عملی و قانونی خواهد داشت.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها