جزئیات قتل مدیرمسئول روزنامه «توسعه جنوب»

شلیک مرگبار به مدیرمسئول

«قتل مدیرمسئول روزنامه توسعه جنوب» این تیتر خبری بود که شامگاه جمعه گذشته، بسیاری از خبرگزاری‌ها و فضای‌مجازی را در یک لحظه درنوردید و سروصدای زیادی ‌راه‌انداخت.
«قتل مدیرمسئول روزنامه توسعه جنوب» این تیتر خبری بود که شامگاه جمعه گذشته، بسیاری از خبرگزاری‌ها و فضای‌مجازی را در یک لحظه درنوردید و سروصدای زیادی ‌راه‌انداخت.
کد خبر: ۱۴۰۷۸۷۵

در این حادثه، مرد مسلح ناشناس با شلیک گلوله، اکبر لیموچی را در یکی از کافه‌های شهرستان ایذه به قتل رساند و سپس متواری شد. با دستور دادستانی ایذه، تحقیقات برای شناسایی متهمان این پرونده آغاز شده است.
تا چند دقیقه مانده به ساعت ۱۹ روز ۲۲ اردیبهشت، خیابان سلمان‌فارسی ایذه در امن و امان بود. مردم و کسبه مشغول انجام کارهای روزمره خود بودند، غافل از این‌که تا دقایقی دیگر، آرامش ظاهری خیابان جای خود را به حادثه‌ای خونین خواهد داد. آن روز اکبر لیموچی همراه تعدادی از دوستانش به کافه‌ای در همین خیابان رفته بود اما نمی‌دانست در دقایقی که مشغول گپ‌وگفت با دوستانش است، کمی دورتر از کافه، مرد ناشناسی نقشه اتفاقی هولناک را در ذهنش مرور می‌کند. او سوار بر خودروی ال ۹۰ خود، ثانیه‌ها را یکی‌یکی می‌شمرد تا با فراهم‌شدن شرایط، نقشه‌اش را عملی ‌کند. عقربه‌ها که روی عدد ۱۹ ایستاد، مرد ناشناس در خودرویش را باز و پس از مسلح کردن سلاحش به سمت کافه حرکت‌ کرد.
او یکراست سراغ لیموچی رفت و علاوه بر او، چند نفر از نزدیکان کنارش را هم به گلوله بست. با شلیک گلوله‌ها، ولوله‌ای عجیب به‌پا شد و مشتریان و کارکنان کافه برای نجات جان خود به هر طرف فرار می‌کردند.
مرد ناشناس پس از قتل لیموچی، با آرامش سوار خودروی خود شد و از مهلکه فرار کرد. خبر این جنایت به‌سرعت به گوش پلیس و اهالی فضای‌مجازی رسید. عده‌ای می‌گفتند لیموچی بزرگ قبیله بود و حرفش در میان اهل قبیله‌اش ردخور نداشت، اما با مرگ او، قبیله تقریبا ستونش را از دست داد. یکی دیگر هم می‌گفت سال گذشته برادرزاده‌اش را کشته بودند و عزادار او بود.
درحالی‌که مردم مشغول صحبت در مورد این اتفاق بودند، با اعلام خبر تیراندازی مسلحانه به مرکز پلیس، ماموران به‌سرعت راهی کافه‌ شدند. سرهنگ هدایت شهبازی، فرمانده انتظامی ایذه در مورد این خبر گفت: «از همان لحظات اولیه این حادثه، تیم‌های مجرب پلیس آگاهی شهرستان ایذه وارد عمل شدند و تحقیقات جنایی خود را آغاز کردند و دستورات ویژه‌ای جهت شناسایی و دستگیری عاملان قتل صادر شده است.»

آغاز تحقیقات جنایی
محمد رسالتی، دادستان عمومی و انقلاب ایذه نیز با بیان این‌که تحقیقات درخصوص شناسایی متهمان این پرونده آغاز شده است، افزود: «ساعت ۱۹ فردی ناشناس پس از پیاده‌شدن از خودرو و ورود به کافه‌ای در شهر ایذه، به سمت مقتول (اکبر لیموچی) شلیک‌ کرد که به قتل وی منجر شد. به محض اطلاع از این حادثه، بازپرس ویژه قتل در صحنه جرم حاضر و تحقیقات مقدماتی آغاز و دستورات لازم برای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان این پرونده صادر شد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها