نشست تعاملی با حضور مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی و مدیران این حوزه با دکتر مریم فاتحی زاده رییس و تعدادی از اعضای هیات علمی و مدیران گروه دانشگاه علوم تربیتی و روانشناسی اصفهان با هدف بسط و گسترش همکاری بیشتر دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در سالن دانش مدیریت آموزش و توسعه منابع انسانی برگزار شد .
کد خبر: ۱۴۰۷۳۷۷
جام جم آنلاین اصفهان؛ معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی ضمن تبریک روز معلم به تمامی معلمین و اساتید دانشگاهی که در عرصه دانش فعالیت می کنند گفت : معلمی یک وظیفه بسیار خطیر است زیرا به این وسیله دانش به نسل آینده منتقل می شود و آنها می توانند آینده یک کشور را بسازند .
وی با اشاره به امضای تفاهم نامه بین ذوب آهن اصفهان با دانشگاه علوم تربیتی و روانشناسی اصفهان ، افزود : هدف ما از انعقاد تفاهم نامه دریافت بهترین خدمات با بیشترین کیفیت است و امید است این دانشگاه با بهره مندی از اساتید معتبر این مجموعه صنعتی را همراهی کند .
بهرامی با اشاره به شرایط سخت کاری در ذوب آهن اصفهان گفت : این شرکت دارای مشاغل سخت زیادی است که می تواند گاهی اوقات روحیه فرد را تحت تاثیر قرار دهد و به همین منظور مشاورین بهترین گزینه برای ریکاوری روحی افراد و ایجاد انگیزه می باشد .
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۴۱۲ نفر از کارکنان از این خدمات بهره مند شده اند یاد آور شد : همکاری دو جانبه با دانشگاه می تواند در سه مبحث ارائه خدمات روانشناسی ، مباحث تحقیقاتی در شرکت و آموزش کارکنان توسعه یابد .
وی هزینه در راستای بهبود شرایط  نیروی انسانی را نوعی سرمایه گذاری دانست و گفت : به لحاظ تنوع شغلی و تعداد نفرات شاغل در این شرکت دغدغه های کارکنان نیز گسترده می باشد و اساتید این دانشگاه می توانند در ایجاد آرامش و برون ریزی مشکلات روحی و ایجاد انگیزه کاری ، همکاری موثری را  با این مجموعه صنعتی داشته باشند .
دکتر مریم فاتحی زاده رییس دانشگاه علوم تربیتی و روانشناسی اصفهان رویکرد دانشگاه را جامعه محوری و تمدن سازی دانست و گفت : صنعت همواره به علوم انسانی نیاز دارد زیرا با داشتن این دانش با جامعه می توان تعامل بهتری داشت و باید گفت انسان ها پیچیدگی های خاصی دارند و باید برای ارتباط با هر فرد یک نوع رویکرد را انتخاب کرد .
وی افزود: این دانشگاه آماده ارائه خدمات بیشتر و با کیفیت تر به مجموعه ذوب آهن اصفهان است .
حمید حسینی مدیر بهداشت و محیط زیست در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه مبحث ایمنی روحی اهیمت بسیاری دارد، گفت : مراکز صنعتی با مسائل مختلف نیروی انسانی مواجه هستند و مسائل مربوط به این حوزه بسیار مهم و اثرگذار است .
وی افزود : این جلسه به منظور بسط و گسترش همکاری های فی ما بین است تا از تنوع خدماتی بیشتری در حوزه روانشناختی استفاده کنیم.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها