پیام رئیسی به مناسبت پیروزی‌های مقاومت فلسطین؛

عزت ملت‌ها در مصالحه با ظلم بدست نمی‌آید

جنبش حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای ضمن محکوم‌کردن حمله وحشیانه رژیم اسرائیل به نوار غزه و ترور خانواده‌ها و فرماندهان مقاومت فلسطین، از هرگونه پاسخ احتمالی مقاومت فلسطین اعلام حمایت کرد.
کد خبر: ۱۴۰۷۲۹۵

به گزارش جام جم آنلاین، جنبش حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای اقدام رژیم اسرائیل در حمله به نوار غزه و ترور فرماندهان جهاد اسلامی فلسطین و خانواده‌های آن‌ها را شدیداً محکوم و تأکید کرد که کنار این جنبش فلسطینی می‌ایستد و از اقدامات آن حمایت می‌کند.

حزب‌الله تأکید کرد: «ترور فرماندهان مقاومت منجر به آگاهی، وحدت و عزم امت ما در پیشبرد گزینه جهاد و مقاومت تا تحقق پیروزی خواهد شد.»

مقاومت لبنان افزود: «حملات وحشیانه دشمن صهیونیستی علیه مجاهدان و زنان و کودکان جنایت در حق بشریت است. ما در حزب‌الله با جهاد اسلامی همبستگی‌ کامل اعلام می‌کنیم و تماماً همه گزینه‌‌هایی را که این جنبش و گروه‌های مقاومت برای بازدارندگی دشمن اتخاذ خواهد کرد، تأیید می‌‌کنیم».

بامداد امروز سه‌شنبه رژیم اسرائیل با پهپاد و جنگنده به مناطقی در رفح، خان‌یونس و شهر غزه حمله کرد و طی آن سه تن از فرماندهان سرایا القدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی را به‌همراه خانواده‌های آن‌ها به شهادت رساند.

وزارت بهداشت فلسطین در آخرین آمار خود از این جنایت، از شهادت 13 تن و زخمی شدن بیش از 20 نفر دیگر در حملات بامدادی رژیم اسرائیل به نوار غزه خبر داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها