عضو شورای اسلامی شهر یزد:

فقدان آسفالت یکدست معضل اساسی معابر شهر یزد است

یزد- عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: فقدان آسفالت یکدست در برخی خیابان ها و معابر اصلی یزد یکی از معضلات اساسی شهر است واین امر موجب نارضایتی شهروندان و رانندگان شده است.
کد خبر: ۱۴۰۷۲۲۶

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محسن ابوترابی در جلسه شورای اسلامی شهر یزد اظهار داشت: وضعیت ‌موجود آسفالت برخی از معابر شهر یزد مناسب نیست و باعث نارضایتی شهروندان شده است که شهروندان می توانند از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری مشکلات را اعلام کنند تا برای رفع آن ها برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد فقدان آسفالت یکدست در برخی خیابان ها و معابر اصلی یزد را یکی از معضلات اساسی این شهر دانست و گفت: این امر موجب نارضایتی شهروندان و رانندگان شده و شهرداری باید ظرف مدت کوتاهی معابر مشکل دار را شناسایی و با اقدامی جهادی، مشکلات آسفالت این معابر را برطرف کند.

ابوترابی با بیان اینکه کیفیت نامطلوب آسفالت موجب تحمیل هزینه‌های مازاد به بیت‌المال می‌شود، تصریح کرد: اگرچه در سال گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت معابر در نظر گرفته شده و در سال جدید باید نظارت بر کیفیت آسفالت‌ به صورت ویژه مدنظر قرار گیرد چرا که آسفالت نامناسب پس از گذشت مدت زمان کوتاهی نیازمند ترمیم دوباره می شود و به شهرداری هزینه اضافی تحمیل می کند.

وی برخورداری از خیابان ها و معابر یکدست را از مولفه های زیبایی شهر بیان کرد و افزود: این مهم در ایمنی شهر وکاهش ترافیک وتصادفات درون شهری نیز اثرگذار است و باعث ترغیب گردشگران و میهمانان برای سفر به یزد می شود.

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به لکه گیری آسفالت معابر یزد نیز گفت: بارندگی های اخیر نشان داد چه مشکلاتی در خصوص آسفالت در شهر وجود دارد و اکنون آسفالت برخی از معابر به دلیل بارندگی و سیل، به چاله تبدیل شده و لکه گیری آنها باید در اسرع وقت انجام شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها