فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از انهدام باند تروریستی وابسته به گروهک «جیش الظلم» در سراوان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۷۲۲۱

به گزارش جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان، نمایشگاه کشفیات اجرای طرح «رعد 1» توسط پلیس سیستان و بلوچستان با حضور فرمانده انتظامی و جمعی از اصحاب رسانه در محل میدان صبحگاه ستاد فرماندهی انتظامی استان برپا شد.

 

سردار دوستعلی جلیلیان در حاشیه این نمایشگاه در جمع اصحاب رسانه از اجرای اولین مرحله از طرح عملیاتی رعد با هدف برقراری نظم و امنیت و آرامش عمومی و ضربه زدن به کانون جرائم در اطلس جغرافیایی جرم در سیستان و بلوچستان خبر داد و اظهار داشت: در این طرح پس از کار اطلاعاتی و عملیاتی متعدد و منسجم در اقصی نقاط استان توسط مأموران جان بر کف پلیس به انجام رسید.

 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: مأموران پلیس استان پس از هماهنگی لازم طی اقدامات اطلاعاتی و فنی متعدد در سراسر استان تعداد 1118 نفر از انواع متهمان در حوزه سرقت‌های مسلحانه و به عنف، مواد مخدر و قاچاق کالا دستگیر و 23 باند سازمان یافته انواع جرائم متلاشی شد و 29 نفر از سارقان مسلح و به عنف حین ارتکاب جرم دستگیر شدند.

 

وی با اشاره به تحویل تعدادی از اموال مسروقه از جمله گوشی‌های سرقتی به مالباختگان اظهار داشت: ارزش اموال کشف شده بیش از 68 میلیارد تومان در این طرح بوده که رضایتمندی مردم از اجرای این طرح توسط پلیس استان بسیار برای ارزشمند است. تعداد زیادی از مال‌باختگان در این نمایشگاه از عملکرد پلیس در دستگیری‌های به موقع احساس رضایت داشتند.

 

انهدام 23 باند سازمان‌یافته سلاح و مهمات

سردار جلیلیان با اعلام خبر انهدام 23 باند قاچاق سلاح و مهمات در استان گفت: در اجرای این طرح 126 قبضه سلاح غیرمجاز و بیش از 500 قبضه سلاح و مهمات از ابتدای سال تاکنون کشف و ضبط شده است.

 

وی با اشاره به موقعیت استراتژیک و خاص استان مرزی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: پلیس استان عزم جدی در مبارزه با قاچاقچیان سلاح و مهمات در مرزهای جنوب شرق کشور دارد و این مهم در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار دارد.

 

انهدام باند تروریستی وابسته به گروهک «جیش الظلم» در سراوان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه 6 نفر از اشرار مسلح منطقه در این طرح دستگیر و نیز یک تیم 3 نفره گروهک‌های معاندان و عناصر اصلی گروهک «جیش الظلم» متلاشی شدند، اضافه کرد: این تیم عاملان اصلی شهادت رئیس پلیس آگاهی سراوان سرهنگ "علیرضا شهرکی" و همسرشان بوده‌اند.

 

کشف مقدار 2.5 تن انواع مواد افیونی

وی تصریح کرد: مقدار 2 تن و 500 کیلو گرم انواع مواد مخدر در این طرح کشف و تعداد بیش از 40 نفر قاچاقچی مسلح نیز دستگیر شدند.

 

سردار جلیلیان با بیان ارتقاء کامل مؤلفه‌های امنیتی، تا احساس آسایش و امنیت کامل شهروندان خاطرنشان کرد: از شهروندان انتظار داریم اخبار و اطلاعات در راستای موارد سوء امنیتی را با سامانه‌های 110، 197 و یا با مراجعه به نزدیکترین مراکز پلیس اطلاع‌رسانی کنند تا اقدامات لازم صورت پذیرد.

 

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان همچنین از طرد بیش از 3 هزار نفر از اتباع بیگانه در این استان طی سال جاری خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها