مدیرعامل پتروشیمی ایلام خبر داد:

تبدیل وضعیت ۱۰۸ نفر از نیروهای ایثارگر شرکت‌ پتروشیمی ایلام

مدیرعامل پتروشیمی ایلام از تبدیل وضعیت ۱۰۸ نفر از نیروهای ایثارگر شرکت‌ پتروشیمی ایلام در قالب قانون تبدیل وضعیت ایثارگران خبر داد
کد خبر: ۱۴۰۶۹۸۹

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ سیدغلامحسن گرشاسبی  در گردهمایی کارکنان ایثارگر پتروشیمی ایلام که‌ مشمول قانول تبدیل وضعیت شده‌اند ،بر لزوم وحدت سازمانی کارکنان بویژه فرزندان شهدا و ایثارگر تاکید کرد.

وی  با بیان اینکه تصویر زیبایی که از شهدا و ایثارگان ترسیم شده است نباید در ذهن مردم خدشه‌دار شود افزود:وظیفه فرزندان شهدا و ایثارگر پس از طی فرآیند تبدیل وضعیت سنگین‌تر از سایر کارکنان است.

مدیرعامل پتروشیمی ایلام اضافه کرد: دیروز شهدای والامقام در دفاع از نظام  از مرزهای ایران عزیز دفاع کردند  و امروز کارکنان ایثارگر در جنگ اقتصادی از مرزهای صنعت دفاع می کنند.


گرشاسبی با تاکید بر این مهم که دفاع از تولید کمتر از دفاع از کیان کشور نیست خاطرنشان کرد: برای تحقق شعار سال باید تولید در اولویت مدیریت و کارکنان این شرکت قرار گیرد.


 مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در این نشست با بیان اینکه ۳ هزار شهید این استان دغدغه سرزمین و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلام داشتند و فرزندان و برادران شهدا و ایثارگران نیز باید این راه را ادامه دهند اظهار داشت:چشم نظام به همت شما کارگران ایثارگر است که در خط مقدم جهاد اقتصادی مشغول به کار هستید.


جمال اسدی  با بیان اینکه نیروهای ایثارگر باید تعهد سازمانی،احساس وظیفه بیشتر و نظم کاری را بیش از پیش سرلوحه کار خود قرار دهند افزود:شما باید به الگوی بی بدیل از فرهنگ کار و تلاش در جامعه تبدیل شوید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها