استاندار خراسان رضوی گفت: مقدمات عملیات اجرایی قطار سریع السیر تهران مشهد فراهم شده است و در شرف عقد قرارداد است.
استاندار خراسان رضوی گفت: مقدمات عملیات اجرایی قطار سریع السیر تهران مشهد فراهم شده است و در شرف عقد قرارداد است.
کد خبر: ۱۴۰۶۹۱۳

یعقوبعلی نظری در ارتباط ویدیویی با سفیر ایران در چین افزود: در سفر بهمن ماه پارسال رئیس جمهور به چین سندهای مختلفی برای همکاری بیشتر به امضا رسید. چین در ساخت قطار سریع السیر مشارکت دارد.

وی ادامه داد: توجه به زمینه های فراهم شده برای ارتباط بیشتر با شرکای چینی به ویژه ترانزیت اقتصادی و سرمایه‌گذاری لازم است که موضوعات مختلف مرور شود تا شرایط بهتر از پیش شود.

استاندار گفت: می توانیم با استانهایی در چین که رابطه مستقیم و بیشتری با خراسان رضوی دارند، روابط خاص برقرار کنیم. همچنین با شرکت های چینی که معرفی شوند می‌توانیم ارتباطات موضوعی و جغرافیایی برای ارتباط بیشتر برقرار کنیم تا به نتیجه برسانیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی هم گفت: می توان نمایشگاه توانمندی های صنعتی و خدماتی به طور مشترک در چین یا مشهد برگزار کرد.

ابوافضل چمندی ادامه داد: از شرکای چینی برای توسعه همکاریها در ایران خودروی خراسان در ساخت ماشینهای سنگین، نیمه سنگین و اتوبوسهای برقی استقبال می‌کنیم.


سفیر ایران در چین هم گفت: با توجه به شرایط ایجاد شده در روابط ایران و چین و محدودیت های کرونایی فرصت مغتنمی برای افزایش همکاری ها با این کشور وجود دارد. 

محمد کشاورز افزود: مرکبات، لبنیات، عسل میگو و پای مرغ در چین بازار بسیار خوبی دارد و محصولات با کیفیت ایرانی می توانند جای پای خود را بیش از این باز کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها