سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت:

زورگیران بلوار مرزداران تهران دستگیر شدند

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند ، خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۶۸۴۹

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین مافی در تشریح این خبر اظهارداشت: بامداد چهاردهم اردیبهشت ماه سال جاری عملیات کلانتری ۱۳۹ مرزداران در حال گشت زنی در محدوده خیابان «فرشتگان» تهران بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت هوندا دو ترک که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می کردند، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف شهروندی حمله ور و با تهدید سلاح سرد از وی اقدام به زورگیری کرده که ماموران به سرعت برای دستگیری زورگیران وارد عمل شدند و متهمان به محض رویت خودروی گشت با موتورسیکلت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی، موتورسیکلت متهمان متوقف و هر ۲ متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی های بیشتر از متهمان ۲ قبضه سلاح سرد کشف شد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان ۲۹ و ۳۱ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر معترف و اظهار داشتند پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته اند و مشخص شد متهمان دارای سابقه سرقت و زورگیری هستند.

سرهنگ مافی در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت خاطرنشان کرد : در این رابطه ۵ شاکی شناسایی و شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.

به گفته این مقام قضائی کلیه مال باختگان به همراه متهمان پرونده راهی مراجع قضائی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها