مشارکت نیکوکاران در تکمیل بیمارستان بقیه‌الله الاعظم(عج) کاشان

رئیس اداره سازمان‌های مردم نهاد و خیران سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان از مشارکت تأثیرگذار خیر سلامت، حسن زرکار برای تکمیل بلوک دوم بیمارستان بزرگ بقیه‌الله الاعظم(عج) کاشان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۶۵۰۴

جام جم آنلاین اصفهان؛ علیرضا مفرح اظهار کرد: بلوک دوم بیمارستان بزرگ بقیه‌الله(عج) کاشان به متراژ ۲۴ هزار متر مربع و در شش طبقه قرار است به مدت ۳۶ ماه با مشارکت خیر ساخته شود.

وی افزود: بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی بقیه‌الله الاعظم(عج) کاشان بزرگترین بیمارستان در حال ساخت در منطقه و دارای ۳ بلوک است که تاکنون ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

رئیس اداره سازمان‌های مردم نهاد و خیران سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تصریح کرد: بیمارستان بقیه الاعظم، بعد از بیمارستان شهید بهشتی بزرگ‌ترین مرکز درمانی منطقه کاشان است که ۴۰ هزار متر مربع مساحت دارد و می‌تواند نیازهای آموزشی و درمانی منطقه و شهرهای مجاور را برطرف کند.

مفرح گفت: به لحاظ پدافند غیرعامل در هر زمان حادثه ناخوشایندی رخ دهد این دو بیمارستان می‌تواند در کنار یکدیگر، نیازهای سلامت منطقه را رفع کرده و فرصتی برای افزایش خدمات درمانی و رفاه حال مردم و مراجعان است.

وی اظهار کرد: این سازه با فناوری مدرن و استانداردهای جهانی طراحی شده و مجهز به صفحات لرزه‌‎گیر (ایزولاتور) است که در برابر زلزله با درجه بالا مقاوم است.

رئیس اداره سازمان‌های مردم نهاد و خیران سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: از شهروندان نیکوکار دعوت می‌کنیم کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب ۶۱۱۹۵۷۵۳ نزد بانک رفاه شعبه مرکزی کاشان یا شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۱۰۷۱۰۹ واریز کرده و در ساخت بیمارستان بقیه‌الله الاعظم(عج) مشارکت کنند.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها