مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: ۹۶ موسسه فرهنگی، هنری و قرآنی در خوزستان از حمایت های اعطایی تبصره ۱۴ به منظور اجرایی نمودن طرح‌های حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی بهره مند شدند.
کد خبر: ۱۴۰۶۴۸۸

جام جم آنلاین - خوزستان، به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ،حجت الاسلام والمسلمین رضا کلاه کج در این زمینه گفت: طرح‌های ارائه شده توسط این مؤسسه‌ها در ۱۸ شهرستان خوزستان با نظر کارشناسی ۱۵ داور تخصصی و پس از آن در کمیته ۶ نفری ارزیابی و پس از تصویب از این حمایت بهرمند شدند.

وی با بیان اینکه موسسه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی دارای مجوز از سازمان‌های مختلف و ثبت رسمی از این حمایت‌ها بهره مند شدند، ادمه داد: به زودی تمام مشخصات مربوط به حمایت های دریافتی موسسه‌ها در سامانه شفافیت منتشر خواهند شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: اعضای کمیته تبصره 14 (جدول ۱۷) متشکل از نماینده ولی فقیه و امام جمعه به عنوان رییس کمیته و با عضویت سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و نماینده مجمع نمایندگان استان است.

وی افزود: ویژگی طرح‌های ارسالی باید به صورت خلاقانه، ابتکاری، دارای ایده‌های نو و طرح توجیهی و کاملا قابلیت اجرا داشته باشند و مرتبط با موضوعات کاهش آسیب‌های اجتماعی باشند؛ گستره فعالیت طرح نیز باید در محدوده استانی، شهرستانی و شهری در نظر گرفته شده باشد.

به گفته وی؛ماده ۱۴ که به جدول ۱۷ معروف است یک ردیف حمایتی قانون مصوبه مجلس شورای اسلامی است که از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب طرح‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی به موسسه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی اختصاص داده می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها