حسینی

بیش از ۶۳۵ اثر به دبیرخانه تخصصی عهدواره سراسری چله مهدویت ارسال شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه گفت: داوران عهدواره سراسری چله مهدویت متشکل از اساتید دانشگاه بودند که برگزیدگان جشنواره را بعد از بررسی آثار بر اساس شاخص‌های مدنظر معرفی کردند.
کد خبر: ۱۴۰۶۴۴۸

به گزارش جام جم آنلاین تهران،سید حسن حسینی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه در خصوص عهدواره سراسری چله مهدویت اظهار کرد: عهدواره سراسری چله مهدویت از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی در کشور که امسال دومین سال برگزاری آن است.

وی افزود: دومین سال برگزاری این عهدواره با استقبال بسیار خوب هنرمندان در سراسر کشور همراه بوده است؛ نکته مهم و قابل توجه این است که آثار دریافت شده در دبیرخانه به لحاظ کیفی و کمی در سطح قابل قبول و خوبی قرار دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه در خصوص داوری آثار دریافت شده بیان کرد: آثار رسیده به دبیرخانه تخصصی نقاشی دومین عهدواره سراسری چله مهدویت در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه داوری شد.

حسینی همچنین خاطرنشان کرد: از موارد مورد توجه داوران محترم عهدواره محتوا، فرم و تکنیک اجرای آثار دریافت شده بود؛ در مجموع ۶۳۵ اثر به دبیرخانه تخصصی ارسال شد.

وی اشاره داشت: داوران عهدواره سراسری چله مهدویت متشکل از اساتید دانشگاه بودند که برگزیدگان جشنواره را بعد از بررسی آثار بر اساس شاخص‌های مدنظر معرفی کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه ضمن تقدیر از هیات داوران گفت: در همایش اختتامیه عهدواره سراسری چله مهدویت در محل آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی-هنری آفرینش و همچنین از برگزیدگان اول در همایش سراسری تجلیل و تقدیر خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها