اجتماع بزرگ مردمی و سراسری در تکریم شهدای آمر به معروف و ناهی از منکر، بناست پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه در سراسر کشور برگزار و در استان تهران 28 محفل برپا می‌شود.
اجتماع بزرگ مردمی و سراسری در تکریم شهدای آمر به معروف و ناهی از منکر، بناست پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه در سراسر کشور برگزار و در استان تهران 28 محفل برپا می‌شود.
کد خبر: ۱۴۰۶۴۰۷

به گزارش جام جم آنلاین، اجتماع بزرگ مردمی و سراسری در تکریم شهدای آمر به معروف و ناهی از منکر، بناست فردا پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه در سراسر کشور برگزار شود.

در شهر تهران ۴ مراسم برگزار می‌شود. این مراسم‌ها که همگی بعد از نماز مغرب و عشاء خواهد بود، به شرح زیر است:

* مسجد حضرت ولیعصر(عج)
نشانی: بلوار ابوذر، بین پل پنجم و ششم

* مقبره الشهدا سعادت آباد
نشانی: سعادت آباد، میدان بهرود

* مسجد جامع نارمک
سخنران: حجت‌الاسلام مرتضی ادیب یزدی
مرثیه‌خوانی: احمد نیکبختیان
نشانی: نارمک، خیابان سمنگان

* امامزاده حسن(ع) منطقه ۱۷
سخنران: حجت‌الاسلام حمید رسایی
نشانی: خیابان امین‌الملک، بین پل امامزاده معصوم و سه راه آذری

۲۴ مراسم نیز در شهرستان‌های استان تهران برپا می‌شود که به این مراسم‌ها نیز همگی بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد. این محافل در رباط کریم، پرند، پردیس، فیروزکوه، قرچک، دماوند، بهارستان، اسلامشهر، شهرقدس، پیشوا، پاکدشت، ورامین، شهریار و ملارد برگزار می‌شود.

شامگاه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۲ دو نفر از اراذل و اوباش در یکی از خیابان‌های شهر سبزوار قصد داشتند دختر جوانی را به زور با خود ببرند. حمیدرضا الداغی که خود پدر است و دختری ۱۳ ساله دارد و منتظر بازگشت دخترش از منزل همکاسی‌اش بود متوجه ایجاد مزاحمت برای دختر جوان می‌شود و بلافاصله شجاعانه و غیرتمندانه برای نجات او با دزدان نوامیس مردم درگیر می‌شود و تلاش می‌کند دختر را از مهلکه نجات دهد، اما در این حین اشرار او را با چاقو مورد حمله قرار می‌دهند و دقایقی بعد بر اثر شدت جراحات به شهادت می‌رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها