صهیونیست‌ها در محاصره مقاومت
۲ شوک جدی و جدید به رژیم صهیونیستی را بررسی کرده‌ایم

صهیونیست‌ها در محاصره مقاومت

در واکنش به شهادت اسیر فلسطینی خضر عدنان رخ داد

حمله سایبری به سایت دولت و سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله سایبری گروه هکری «آنانیموس سودان» به پایگاه اینترنتی دولت و سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به شهادت اسیر فلسطینی خضر عدنان خبر دادند.
کد خبر: ۱۴۰۶۳۲۷

به گزارش جام جم آنلاین، رسانه‌ های رژیم صهیونیستی از حمله سایبری برای چندین‌باره به پایگاه‌های اینترنتی مراکز مهم و حیاتی این رژیم خبر دادند.

بر اساس گزارش رسانه‌های عبری، گروه هکری «آنانیموس سودان» در واکنش به شهادت اسیر فلسطینی خضر عدنان، پایگاه اینترنتی دولت و سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی را هدف حمله سایبری قرار داد.

رسانه‌های عبری اعلام کردند که در این حمله سایبری، سایت دولت و سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی از دسترس خارج شده است.

این خبر در حالی است که به گزارش روزنامه یدیعوت آحارونوت، سازمان زندان‌ های رژیم صهیونیستی وضعیت آماده‌باش را در داخل زندان‌ها به بالاترین حد رسانده و تصمیم گرفته است تا زندانبانان را با واحدهای ویژه بیشتر به منظور سرکوب هر گونه اقدام اعتراضی اسیران فلسطینی تقویت کند.

چند روز قبل نیز این روزنامه عبری زبان اعلام کرده بود که گروه هکری موسوم به «آنانیموس سودان» سایت شرکت برق رژیم صهیونیستی را هدف حمله سایبری قرار داده و از دسترس خارج کرده است. این رسانه همچنین از حمله هکرها به سایت فرودگاه بن گورین خبر دادند و اینکه تلاش برای بازگرداندن اوضاع در جریان است.

این روزنامه صهیونیستی اذعان کرد که حملات سایبری طی ماه آوریل جاری افزایش یافته است. طی ماه‌های گذشته چندین حمله سایبری سیستم بانکی، بهداشتی، فرودگاه بن گوریون و چند مرکز دیگر در اراضی اشغالی را هدف قرار داده است.

چند هفته گذشته رسانه‌های رژیم صهیونیستی فاش کردند که چندین وب‌سایت متعلق به این رژیم در عرض دو روز آخر هفته گذشته و همزمان با روز جهانی قدس، مورد بیش از ۶۰ حمله سایبری قرار گرفته و برخی از حملات منجر به توقیف پایگاه‌های اطلاعاتی شده است. 

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها