رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقانی خبر داد که با تهدید سلاح سرد از شهروندان زورگیری می‌کردند.
کد خبر: ۱۴۰۶۲۱۵

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ محمد گودرزی در رابطه با دستگیری سارقانی که با سلاح سرد زورگیری می کردند،گفت: با وقوع چند فقره زورگیری از شهروندان به ویژه نوجوانان در محدوده محله باغ فیض تهران با تهدید سلاح سرد توسط دو موتورسوار، مشخصات ظاهری متهمان جمع آوری و در پالایش اطلاعات به دست آمده محل های حضور سارقان و گروه سنی این افراد و مشخصات ظاهری متهمان به دست آمد.

این مقام انتظامی به حضور ماموران در محل های جرم خیر و گشت زنی نامحسوس اشاره کرد و گفت: این گشت زنی ها ادامه داشت تا اینکه شامگاه نهم اردیبهشت ماه هنگامی که تیم عملیات کلانتری 140 باغ فیض در محدوده بلوار فلاح زاده تهران در تردد بودند ، متهمان را در حال زاغ زنی مشاهده کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در همین هنگام متهمان ماموران کلانتری را طعمه های خود قرار داده و به سرعت با پارک موتورسیکلت به سمت ماموران حمله ور شده و قصد زورگیری و سرقت تلفن همراه ماموران را داشتند که در دام پلیس و عملیات پیش دستانه پلیس قرار گرفتند.

سرهنگ گودرزی به عملیات موفق و مقتدارانه ماموران جوان کلانتری باغ فیض اشاره کرد و گفت: دراین عملیات پلیسی به سرعت متهمان خلع سلاح و زمین گیر شدند.

این مقام پلیسی گفت: از متهمان 2 قبضه سلاح سرد کشف و موتورسیکلتی که متهمان با آن اعمال مجرمانه را مرتکب می شدند توقیف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان 19 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 10 فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر معترف و اظهار داشتند پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته اند.

سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت خاطرنشان کرد : در این رابطه 5 شاکی که اکثر آنها نوجوانان بودند شناسایی شده و شناسایی مالخر اموال مسروقه نیز در دستور کار پلیس قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها