مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام :

طرح های بزرگ راهسازی در استان فعال هستند

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: طرح های بزرگ راهسازی در استان فعال هستند.
کد خبر: ۱۴۰۶۱۱۲

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ فرشاد دوستی  در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه  ایلام افزود:  با توجه به در پیش بودن اربعین هم اکنون تمرکز راه و شهرسازی استان به تکمیل بزرگراه ایلام- مهران معطوف شده است.

وی ادامه داد: ما  پیگیر پرداخت مطالبات پیمانکاران این مسیر و تأمین اعتبار تکمیل این پروژه ها هستیم.

دوستی افزود:  تکمیل تونل های اول و دوم و مسیر بعد از تونل دوم و تثبیت قطعه رانشی محدوده تقاطع روستای ماربره و راهسازی قطعه برگشت منطقه کنجانچم از پروژه های باقیمانده بزرگراه ایلام- مهران هستند و  لاینینگ ( پوشش بتونی سقف و دیوارها) تونل اول محور ایلام- مهران که طول آن ۸۴۰ متر است آغاز شده و در تلاش هستیم تا اربعین در صورت تأمین اعتبار عملیات لاینینگ این تونل به پایان برسد.


وی افزود:  لاینینگ تونل دوم راه کربلا به طول ۷۴۰ متر تمام شده و در حال حاضر پیمانکار مشغول احداث جداول هدایت آب و عملیات زیر سازی و رو سازی مسیرداخل تونل و راههای طرفین آن می باشد و در قطعه رانشی نیز در حال تثبیت رانش زمین در منطقه است.  


مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام   تونل کبیرکوه را یکی  از طرح های بزرگ راهسازی استان دانست و گفت: در آینده نزدیک عملیات اجرایی این تونل و تونلهای فرعی و راههای طرفین آن به اتمام می رسد.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها