کد خبر: ۱۴۰۶۰۳۵

یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری خارج از کشور در بین ایرانیان، کشور ترکیه و شهر استانبول است؛ به طور کلی استانبول یکی از شهرهای پرگردشگر دنیا به حساب می‌آید. برای یک سفر دوستانه، خانوادگی، عاشقانه و ... استانبول همیشه بهترین گزینه است؛ مهم‌ترین دلیل این امر نزدیک بودن و همچنین کم‌هزینه بودن آن است. اولین قدم برای سفر به ترکیه و شهر استانبول، رزرو بلیط هواپیما است. در واقع بع اطلاع از ساعت پرواز بلیط تهران استانبول امروز به راحتی می‌توان نسبت خرید بلیط هواپیما اقدام کرد. ما قصد داریم در این مقاله به شرایط سفر به استانبول و خرید بلیط پرداخته و بهترین روش خرید بلیط را نیز مورد بررسی قرار دهیم.

خرید بلیط پرواز تهران استانبول

اولین و مهم‌ترین اقدام برای سفر هیجان‌انگیز و پرخاطره به یکی از شهرهای زیبای جهان یعنی استانبول، خرید بلیط هواپیما است. استانبول بزرگترین شهر کشور ترکیه محسوب می‌شود که از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بسیار زیادی برخوردار است. اصلی‌ترین و مهم‌ترین ویژگی شهر استانبول این است که این شهر نقطه تلاقی دو قاره آسیا و اروپا به حساب می‌آید؛ حال تصور کنید که با اطلاع از ساعت پرواز تهران استانبول امروز و خرید بلیط می‌توان در عرض چند ساعت به این شهر مهم و زیبا و بخش مهمی از حافظه تاریخی جهان سفر کرد. برای یک سفر فوق‌العاده و خاطره‌انگیز به استانبول کافی است بلیط هواپیما و هتل خود را از یک مرجع معتبر خریداری و رزرو کنید و چمدان‌ها را بسته و آماده سفر شوید.

یکی از ویژگی‌های سفر به استانبول این است که ایرانیان برای سفر به کشور ترکیه و شهر استانبول نیاز به اخذ ویزا ندارند؛ این ویژگی یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های سفر به استانبول برای ایرانیان است. عدم نیاز به اخذ ویزا باعث شده تا بلیط هواپیما از مبدأ تهران به مقصد استانبول یکی از پروفروش‌ترین بلیط‌ها باشد. دیدن جاذبه‌های طبیعی بی‌نظیر، مشاهده معماری باشکوه و خیره‌کننده آثار باستانی، چشیدن طعم لذیذ غذاهای محلی و مهمان‌نوازی شهروندان از جمله دلایل محبوبیت بالای خرید بلیط پرواز تهران به استانبول به حساب می‌آیند.

ساعت پرواز تهران استانبول امروز!

در حال حاضر ایرلاین‌های مختلفی (داخلی و خارجی) خدمات پرواز در مسیر تهران به استانبول را به مسافران ارائه می‌کنند؛ از جمله مهم‌ترین ایرلاین‌ها می‌توان به ایران ایر، ماهان ایر، بليط تهران به استانبول قشم ایر، پرواز تهران به استانبول هواپیمایی معراج، هواپیمایی آسمان، پرواز تهران استانبول ترکیش و پگاسوس اشاره کرد.

برای تجربه سفری دوست داشتنی و به یاد ماندنی به شهر استانبول می‌توانید از یک پلتفرم مطمئن مانند علی بابا برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید. شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز و در هر موقعیت مکانی به سایت علی بابا مراجعه کرده و ضمن اطلاع از ساعت پرواز تهارن استانبول امروز، آخرین قیمت بلیط را مشاهده و بررسی کنید. پس از بررسی و مشاهده قیمت‌ها نیز می‌توانید به سادگی بلیط پرواز تهران به استانبول را از هر یک از ایرلاین‌های ارائه دهنده خریداری کنید.

بهترین زمان خرید بلیط استانبول

ساعت پرواز تهران استانبول امروز!

مسافران در هر زمانی از سال که بخواهند می‌توانند پس از اطلاع از ساعت پرواز تهران استانبول امروز، نسبت به خرید بلیط برای سفر به این شهر اقدام کنند. اما اگر علاقه دارید در شرایط متعادل آب و هوایی به استانبول سفر کنید، بهترین زمان برای خرید بلیط و سفر به این شهر فصل بهار و پاییز است؛ البته سفر در فصل تابستان به استانبول نیز طرفداران خاص خود را داشته و خرید بلیط سفر در این فصل نیز متقاضیان زیادی دارد. افرادی که دوست دارند در زمان خلوتی و ارزان بودن به استانبول سفر کنند باید در فصل زمستان برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل اقدام کنند؛ در این فصل قیمت بلیط و همچنین هزینه‌های سفر به این شهر نسبت به سایر فصول سال ارزان‌تر است.

قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول

در خصوص قیمت بلیط پرواز تهران به استانبول باید گفت که در مقاطع مختلف در طول سال قیمت متفاوتی دارد؛ برای خرید بلیط هواپیما تهران به استانبول باید به نکات زیر توجه کرد:

 

  • با توجه به متغیر بودن قیمت بلیط تهران استانبول در ماه‌های مختلف سال باید پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس را از قبل خریداری کرد. همچنین در صورت تمایل به خرید پروازهای اکونومی، نباید خرید را به تعویق انداخت و بهتر است حداقل دو ماه قبل از تاریخ سفر نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام کرد.
  • ارزان‌ترین بلیط پرواز تهران به استانبول را می‌توان در ماه ژانویه (اواسط دی تا اواسط بهمن) خریداری کرد. همچنین قیمت بلیط تهران به استانبول در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ارزان‌تر است.
  • در زمان خرید بلیط هواپیما بهتر است بلیط رفت و برگشت خریداری کنید؛ زیرا قیمت خرید بلیط رفت و برگشت از تهران به استانبول نسبت به خرید دو بلیط یک طرفه ارزان‌تر است.

خرید بلیط پرواز تهران استانبول به صورت اینترنتی

استانبول یکی از مقاصد گردشگری محبوب در بین ایرانیان به حساب می‌آید؛ به همین دلیل پرواز تهران به استانبول یکی از پر تقاضاترین بلیط‌های هواپیما است. تقاضای زیاد برای این سفر باعث شده که ایرلاین‌های داخلی و خارجی زیادی خدمات پرواز از تهران به استانبول را به مسافران و گردشگران ارائه کنند. اگر قصد سفر به ترکیه و شهر استانبول دارید می‌توانید به راحتی بلیط پرواز خود از تهران به استانبول را از طریق سایت علی بابا به صورت اینترنتی و در کمترین زمان خریداری کنید.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها