مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام خبر داد:

تمدید رایگان بیمه ۲۵۰ هزار نفر در ایلام

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام خبر داد:

هزینه 565 میلیارد ریالی بیمه سلامت ایلام برای بیماران کرونایی

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از 565میلیارد ریال برای درمان بیماران کرونایی زیرپوشش این بیمه در استان ایلام در بخش های بستری و سرپایی هزینه شده است.
کد خبر: ۱۴۰۵۷۸۵

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ دکتر نورالدین رحیمی  افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا، ۹۰ درصد هزینه های بخش بستری و ۷۰ درصد بخش سرپایی بیماران بیمه شده مبتلا به این ویروس، توسط بیمه سلامت پرداخت شده است.


وی با ذکر این نکته که  از زمان شیوع بیماری کرونا 13222نفر از بیمه شدگان این اداره کل با تشخیص کرونا در بیمارستانهای استان بستری شده اند اضافه کرد:  در مجموع 16630پرونده بستری کرونایی برای این تعداد بیمه شده تحت پوشش تشکیل شده است.


دکتر رحیمی افزود: بر اساس آمار جمع آوری شده تا کنون هر بیمار کرونایی بطور متوسط34 میلیون ریال   هزینه  داشته است که توسط سازمان بیمه سلامت به موسسات درمانی پرداخت گردیده است.


وی ادامه داد: در مجموع تاکنون ۹۰ درصد هزینه تمام بیماران کرونایی یا غیرکرونایی که در بیمارستان‌ها بستری می شوند و ۷۰ درصد کسانی هم که تحت نظر اورژانس باشند توسط بیمه سلامت پرداخت شده است.


مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام با بیان اینکه در دوران کرونا سازمان بیمه سلامت اقدامات مختلفی انجام داده است  تصریح کرد: تامین فرانشیز در بخش بستری بیماران کرونایی و رایگان کردن خدمات تشخیصی این بیماری از جمله اقدامات مهم بیمه سلامت در این دوران است.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها