نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

اقدامات شهرداری‌ها تأثیر مهمی بر روح و روان شهروندان دارد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: همه اقدامات شهرداری‌ها به‌عنوان اداره‌کنندگان شهر، تأثیر مهمی در روح و روان شهروندان دارد.
کد خبر: ۱۴۰۵۵۲۳

جام جم آنلاین اصفهان؛ زهرا شیخی امروز چهارشنبه ششم اردیبهشت‌ماه در نخستین نشست هم‌اندیشی رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهرهای مراکز استان کشور و چهارمین اجلاس شهرهای حماسه‌ساز انقلاب اسلامی در اصفهان اظهار کرد: همه امور جهان و عصر حاضر با فرهنگ آمیخته است یا ارتباط نزدیکی با آن دارد، موضوع مهم سلامت نیز با مقوله فرهنگ مرتبط شده و فرهنگ در آن نقش بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه برای مسئولان فرصتی برای خدمت فراهم شده که ممکن است دیگر برای آنها تکرار نشود، گفت: خدمت‌رسانی فرصتی است که خداوند برای ما فراهم کرده است. چنانکه رهبر معظم انقلاب نیز در سخنان اخیر خود به پرهیز از حاشیه‌سازی تاکید کردند و خدمت‌رسانی را مهم‌ترین رسالت مسئولان دانستند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای مسئولان شهری به تناسب مسئولیت خطیر آنها در اقصی نقاط کشور، حاشیه‌های وجود دارد که باید از آن پرهیز کند و با پرهیز از حاشیه‌ها تمام تلاش خود را صرف خدمت کنند.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد فضای فرهنگی صحیح لازمه ساخت کشوری با آرمان‌های انقلاب و اسلام است؛ به تعبیر شهید آوینی اخلاص و خلوص باعث می‌شود، فرهنگ‌ها ساخته شود و به‌تدریج کشور آباد شود.

شیخی اظهار کرد: در علم پزشکی و طب اسلامی تاکید می‌شود، فقط آنچه که می‌خوریم غذای بد نیست، بلکه آنچه که می‌بینیم، می‌شنویم و فکر می‌کنیم جزو ورودی‌های بدن انسان بوده و مؤثر است لذا همه اقدامات شهرداری‌ها به‌عنوان اداره‌کنندگان شهر، تأثیر مهمی در روح و روان شهروندان دارد.

وی تاکید کرد: مدیریت شهری نیز باید مراقب هرگونه اتفاق رخ داده در شهر باشد، چرا که شهروندان شهر را متناسب با آن چیزی که می‌بینند، می‌شنوند و درباره آن فکر می‌کنند، قضاوت خواهند کرد.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها