نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: رسیدگی به وضعیت آرامگاه حبقوق نبی(ع) و تعیین و تکلیف و آغاز ساخت مسکن نهضت ملی، از جمله دغدغه‌های مردم تویسرکان است که باید به صورت ویژه به آن پرداخت.
کد خبر: ۱۴۰۵۴۸۲

به گزارش جام جم آنلاین همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی در دومین نشست مشترک شورای اداری استان همدان با شهرستان‌ها که در تویسرکان برگزار شد، اظهار کرد: این جلسات برای عیب یابی، بیان مشکلات و ارائه راه حل و رفع دغدغه‌های مردم است.

وی با بیان اینکه در انجام کارها و فعالیت‌ها باید سرعت عمل مناسب داشته باشیم، افزود: گاهی اوقات پروژه‌ای که باید در عرض چند ماه به پایان برسد، سال‌ها طول می‌کشد.

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: برای حمایت از سرمایه گذار در گام نخست باید فرهنگ اقتصادی در بین مسئولان و در بین مردم را توسعه دهیم.

وی ادامه داد: زمانی می‌توان گفت این جلسات برکات خوبی داشته که مردم تویسرکان پس از آن شاهد رفع مشکلات و دغدغه‌های خود باشند.

شعبانی‌موثقی بیان کرد: رسیدگی به وضعیت آرامگاه حبقوق نبی(ع) و تعیین و تکلیف و آغاز ساخت مسکن نهضت ملی، از جمله دغدغه‌های مردم تویسرکان است که باید به صورت ویژه به آن پرداخت.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های فرهنگی که در اختیار دستگاه‌هاست، باید در اختیار جوانان قرار دهیم، خاطرنشان کرد: همگرایی و وحدت مسئولان پیشرفت جامعه و کشور را به دنبال خواهد داشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان در پایان اظهار کرد: مدیران از ظرفیت‌ گروه‌های جهادی و مردمی که پای کار هستند، برای گره گشایی از مشکلات مردم همچون ساخت مسکن بهره ببرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها