با هدف گرامیداشت یاد بانوی فقید آزاده داننده

نخستین دوره جایزه نوآوری آزاده برگزار می‌شود

فرزاد وجیهی به عنوان کارآفرین برتر و نیکوکار حوزه اشتغال آفرینی سال ۱۴۰۱ تجلیل شد

فرزاد وجیهی مشاور اقتصادی مجمع ملی جوانان کشور از سوی مجلس شورای اسلامی به عنوان کارآفرین برتر و نیکوکار حوزه اشتغال آفرینی در روز احسان و نیکوکاری تجلیل شد.
کد خبر: ۱۴۰۵۴۷۲

 

فرزاد وجیهی به عنوان کارآفرین برتر و نیکوکار حوزه اشتغال آفرینی سال ۱۴۰۱ تجلیل شد

 اثرگذاری بر اشتغال جوانان، تشویق مجموعه های مردمی برای حرکت در مسیر تولید دانش بنیان و کمک به راه اندازی اشتغال های خانگی از محورهای تجلیل از دکتر فرزاد وجیهی است.


در لوح تقدیر اهدایی به ایشان آمده است: احسان و نیکوکاری از سنت های حسنه و جلوه های شایسته زندگی است و مردم شریف ایران همواره از مصادیق این اخلاق خداپسندانه بوده اند و در عطوفت و مهرورزی به هموطنان محروم و کاستن از آلام ایشان سعی کرده اند و به راستی که ایران دیار نیکوکاری و محبت است؛ چرا که حضور آحاد هم میهنان عزیز در پویش های همدلی و نیکوکاری، و همچنین در مددرسانی به آسیب دیدگان حوادث، جلوه های درخشانی را متجلی ساخته و در مقاطعی این نوع دوستی به فراتر از مرزهای جغرافیایی کشیده شده است؛ و این احسان جز در پرتو باور به وعده الهی و عمل به فطرت پاک انسانی محقق نشده است. ۱۴ اسفند ماه به عنوان روز احسان و نیکوکاری، در گرامیداشت این سنت پسندیده، فرصت مغتنمی است برای تجلیل از همت بلند و مساعی ارزشمند همه خدمتگزاران و نیکوکاران عرصه مهرورزی و همدلی.


از تلاش های عزت بخش شما نیکوکار ارزشمند و کارآفرین جوان تقدیر و سپاسگذاری می‌کنم و برای شما توفیق روزافزون و تاییدات الهی را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.


وی در سال ۱۴۰۱ توانست در حوزه آموزش و توانمندسازی جوانان با محوریت اثرگذاری اقتصادی و کارآفرینی اقدامات ارزشمندی انجام دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها