سردار حیدرنیا در سخنان پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه مهرشهر کرج، در آستانه سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: حضور مقتدرانه سپاه در زمین، هوا و دریا اجازه قدرت نمایی به هیچ مستکبری را نمی دهد.
سردار حیدرنیا در سخنان پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه مهرشهر کرج، در آستانه سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: حضور مقتدرانه سپاه در زمین، هوا و دریا اجازه قدرت نمایی به هیچ مستکبری را نمی دهد.
کد خبر: ۱۴۰۵۳۱۸

به گزارش جام جم آنلاین البرز، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در سخنان پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه مهرشهر کرج ، در آستانه سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران در کمتر از سه ماه از آغاز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با درایت امام خمینی(رحمة‌الله‌علیه) برای حفاظت از انقلاب بود. وی افزود: ماموریت و وظیفه سپاه پاسداران حفاظت و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، هم از خود انقلاب و هم دستاوردهای انقلاب در داخل و خارج از کشور و امروزه با گذشت قریب به ۴۴ سال از عمر بابرکت انقلاب و سپاه ما پی به تدبیر الهی امام عظیم الشان خود می بریم.

وی ادامه داد: حضور و نقش آفرینی سپاه و اثرگذاری سپاه در همه عرصه ها و هر آنجا که نیاز به حضور و دفاع از انقلاب و نظام داشت بر همگان واضح و مبرهن است.

سردار حیدرنیا با اشاره نقش سپاه در مقابله با دشمنان در ۸ سال جنگ سخت نظامی اظهار داشت: امروز انقلاب به جایگاهی رسیده است که موشکهای غران فرزندان شما در نیروی مقتدر هوا و فضای سپاه در مقابل همه دژخیمان و در راس آنها آمریکای جنایتکار می ایستد و دیدید که وقتی حاج قاسم سید شهدای مقاومت ما را ناجوانمردانه شهید کردند موشکهای پرقدرت هوا و فضا بر سر آمریکاییها فرود آمد.

وی تصریح کرد: این واقعیت را بدانید که در طول هفتاد سال بعد از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری ولو ابرقدرت جرات حتی شلیک یک گلوله رسمی به سمت آمریکای جنایتکار را نداشت اما دیدید که چگونه ایران مقتدر موشکهای خود را بر پایگاه عین الاسد فرود آورد و آمریکای پوشالی جرات نکرد یک گلوله در پاسخ ما شلیک کند.

 

سردار حیدرنیا گفت: حضور سپاه و بسیج در عرصه های سازندگی، محرومیت زدایی و کمک به همنوع و خدمات اجتماعی بر همگان مبرهن است و هر کجا که مردم ما بخصوص در محلات کم برخوردار و نیازمند نیاز به کمک داشتند فرزندان شما در سپاه و بسیج پیشرو بودند و تخصیص هزاران و بلکه میلیونها کمک مومنانه در طول کرونا و بعد از آن گواه این مدعاست.

وی افزود: فقط در سال جدید بیش از ۴۰ هزار بسته معیشتی و کمک مومنانه توسط فرزندان شما در سپاه در سراسر استان البرز به دست همنوعان و هم استانیهای عزیز ما رسیده است.

سردار حیدرنیا گفت: حضور مقتدرانه سپاه در زمین هوا فضا و دریا اجازه قدرت نمایی را به هیچ مستکبری نمی دهد، دستگیری افسران آمریکایی را در خلیج فارس همه به یاد دارید، هرگاه دشمن کشتیهای ما را مصادره کرده این فرزندان غیور شما در نیروی دریایی سپاه بودند که با رشادت و شجاعت، آنها را به خفت و ذلت نشاندند.

وی افزود: امروز بسیج و سپاه با ایجاد امید در دل آزادی خواهان جهان تبدیل به یک الگوی بی بدیل برای آزادگان و آزادیخواهان سراسر دنیا شده است و موفقیتهای سپاه نه فقط در بین مردم و دوستداران بسیج که بلکه اذعان همه دشمنان این نظام و انقلاب به موفقیتهای سپاه است.

سردار حیدرنیا گفت: امروز دشمن اعتراف میکند که اگر در جنگ ترکیبی به پیروزی نرسید حضور مقتدرانه سپاه، پاسداران سبزپوش و بسیجیان دریادل در مقابل این جنگ ترکیبی بود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها