مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان خبر داد

جذب ۳ هزار و ۳۰۲ حامی جدید برای ایتام و محسنین در ماه رمضان

از جذب سه هزار و 302 حامی جدید برای ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد در ماه مبارک رمضان خبر داد.
از جذب سه هزار و 302 حامی جدید برای ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۵۲۳۱

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از جذب سه هزار و 302 حامی جدید برای ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد در ماه مبارک رمضان خبر داد.

 

حمید باسره اظهار داشت: هدف طرح اکرام ایتام و محسنین تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی و ترویج سنت حسنه احسان به ایتام است که زمینه را برای مشارکت افراد خیر و نیکوکار فراهم می‌کند.

 

باسره با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان امسال، تعداد سه هزار و 302 نفر در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کردند، افزود: این تعداد حامی جدید حمایت مادی و معنوی 9 هزار و 433 یتیم و فرزند محسنین را متقبل شدند. 

 

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان تصریح کرد: هم اکنون 16 هزار و 361 فرزند یتیم و محسنین استان هرمزگان تحت حمایت کمیته امداد هستند.

 

وی با قدردانی از همراهی کمک های خیرین و حامیان برای رفع مشکلات خانواده های ایتام و محسنین، اضافه کرد: سال گذشته حامیان طرح اکرام ایتام بالغ بر 114 میلیارد تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد کمک نموده اند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان یادآور شد: خیران و مردم نوع دوست می توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ ، مراجعه حضوری به دفاترکمیته امداد سراسر استان و یا تماس با اداره اکرام ایتام به شماره 07633670934 در این طرح مشارکت داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها