پیروزی تاریخی شاگردان ویسی در تختی

ببینید | خلاصه بازی صنعت نفت آبادان ۴ - صفر نساجی صفر

هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران

تمام بلیت‌ های دربی فروخته شدند

ظرفیت ورزشگاه برای دربی ۱۰۰ تکمیل شد.
کد خبر: ۱۴۰۴۹۴۰

به گزارش جام جم آنلاین، دربی صدم در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال، یکشنبه ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و طبق آخرین مصوبات تنها ۱۵ هزار هوادار در ورزشگاه حضور پیدا خواهند کرد.

در حالی که به طور رسمی زمان فروش بلیت دربی ۱۰۰ اعلام نشده بود ظاهراً از شب گذشته بلیت‌فروشی دیدار پرسپولیس و استقلال آغاز شد و ظرفیت ورزشگاه هم تکمیل شد. بر همین اساس دیده شده که برای بلیت دربی بازار سیاه ایجاد شده است.

جست‌وجو در اینترنت نشان می‌دهد که قیمت بلیت‌ های دربی روز یکشنبه در بازار سیاه به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است؛ اتفاقی که در داربی‌های گذشته نیز بارها شاهد آن بودیم و با توجه به محدودیت حضور تماشاگران در ورزشگاه قابل پیش‌بینی بود.

قیمت بلیت برای جایگاه VIP مبلغ ۵۰۰ هزار تومان، روبروی جایگاه ۲۰۰ هزارتومان و برای جایگاه‌های پشت دروازه ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده بود. همچنین با وجود اعلام بلیت ۵۰ هزار تومانی طبقه دوم، به نظر نمی‌رسد هواداران بتوانند در طبقه دوم ورزشگاه آزادی حاضر شوند.

هواداران با ورود به سامانه بلیت فروشی متوجه سرعت بسیار پایین و موانع خرید بلیت می‌شدند. هواداران دو تیم به سختی توانسته‌اند بلیت این دیدار حساس را تهیه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها