اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از امروز بعدازظهر تا روز یکشنبه با توجه به افزایش ابر و افزایش سرعت باد در بیشتر نواحی استان (به ویژه مرکز و نیمه‌ جنوبی) احتمال خیزش موقتی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۴۰۴۹۱۹

به گزارش جام جم آنلاین، براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران، پیرو هشدار سطح زرد شماره ۴ (۳۱ فروردین‌ماه) از امروز بعد از ظهر تا روز یکشنبه با توجه به عبور ریز موج‌هایی از تراز میانی و وقوع ناپایداری‌های محلی و فصلی، افزایش ابر و افزایش سرعت باد در سطح استان، در بیشتر نواحی استان (به ویژه مرکز و نیمه‌ جنوبی) گاهی وزش باد شدید با احتمال خیزش موقتی گردوخاک و همچنین برای روز شنبه (۲ اردیبهشت‌ماه) در برخی نواحی بارش پراکنده مورد انتظار است.

طی این مدت در ارتفاعات با توجه به رشد ابرهای جوششی در ساعات بعد از ظهر گاهی رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست. از روز دوشنبه (۴ اردیبهشت‌ ماه) با نزدیک شدن و تقویت امواج تراز میانی برای روز سه‌شنبه، بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و در بعضی ساعات وزش باد شدید در سطح استان پیش بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۲ اردیبهشت‌ ماه) نیمه‌ابری تا ابری گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک در بعدازظهر کاهش ابر با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتی‌گراد و در روز یکشنبه (۳ اردیبهشت‌ ماه) صاف تا قسمتی ابری به تدریج افزایش ابر در شب افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتی‌گراد، گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها