رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در پیامی سالگرد عروج آسمانی سردار شهید سیدمحمد حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۴۰۴۸۷۹

جام جم آنلاین اصفهان؛ محمد نورصالحی در پیامی دومین سالگرد سردار شهید سیدمحمد حجازی را تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

«کجایید ای شهیدان خدایی

بلاجویان دشت کربلایی

کجایید ای سبک بالان عاشق

پرنده‌تر ز مرغان هوایی

در دومین سالگرد عروج آسمانی سردار شهید سیدمحمد حسین‌زاده‌حجازی، یار دیرین سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی قرار داریم، شهیدی که در ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ به فیض شهادت نائل آمد.

او انسانی وارسته، مخلص، متواضع و امیدوار بود و از پیش از انقلاب، شخصیتی یک پارچه انقلابی و ولایتمدار و به دنبال آرمان‌های اسلام و انقلاب بود. در پخش اعلامیه، تجمعات و راهپیمایی‌ها فعال بود به همین دلیل همراه برادر شهیدش دستگیر و زندانی شد.

او به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب "نیرویی یکسره در خدمت اسلام و انقلاب بود" و با قلبی آکنده از عشق به اهل‌البیت عصمت و طهارت (ع) در مسئولیت‌های بزرگ همچون جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و فرمانده اسبق نیروی مقاومت بسیج کشور خدمت نمود و اثرگذار بود.

اینک به روح بلند همه شهیدان به‌ویژه این مجاهد نستوه، درود و سلام می‌فرستم و شهادت این بنده برگزیده خدا را به محضر ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و مردم شریف اصفهان و خانواده گرامی ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن فرمانده شجاع که در وصیت‌نامه‌اش، شهادت را بزرگترین تاج افتخار و سعادت می‌دانست، علو درجات و رحمت واسعه طلب می‌کنم.

محمد نورصالحی
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان
فروردین ۱۴۰۲»

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها