گزارش تحقیق و تفحص از قوه قضاییه در کمیسیون مشترک نهایی می شود

فارس: دهقان گفت: گزارش تحقیق و تفحص از قوه قضائیه هفته آینده در کمیسیون مشترک میان اعضای هیئت تحقیق و تفحص و کمیسیون حقوقی و قضایی بررسی و در مورد قرائت یا عدم قرائت آن در صحن علنی مجلس تصمیم گیری خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۰۴۷۷

محمد دهقان در گفتگو با خبرنگار امور مجلس خبرگزاری فارس با اشاره به جلسه دیروز کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: در جلسه دیروز گزارش تحقیق و تفحص از قوه قضائیه برای تعیین تکلیف نهایی آن بررسی شد.
وی افزود: همان طور که قبلا9 هم اعلام شد این گزارش در هیئت تحقیق و تفحص از قوه قضائیه تصویب و به کمیسیون حقوقی و قضایی ارجاع شده و درجلسه دیروز مطرح و در مورد تعیین تکلیف نهایی این گزارش بحث و بررسی صورت گرفت. نماینده طرقبه و چناران اظهار داشت: طبق آییننامه داخلی مجلس گزارش تحقیق و تفحص باید در جلسه مشترک هیئت تحقیق و تفحص و کمیسیون حقوقی و قضایی بررسی و راجع به آن اعلام نظر نهایی شود.
وی با اشاره به نتایج جلسه دیروز کمیسیون حقوقی گفت: در جلسه دیروز مقرر شد هفته آینده جلسه مشترک بین هیئت تحقیق و تفحص و کمیسیون حقوقی و قضایی تشکیل شود تا راجع به گزارش تفحص از قوه قضائیه اتخاذ تصمیم شود.
دهقان اظهار داشت: همچنین مقرر شد اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی که تاکنون گزارش را مطالعه نکردند گزارش را مطالعه و بعد از مطالعه در جلسه مشرک نظرات خود را اعلام کنند.
نماینده طرقبه و چناران بررسی اصل گزارش، ارائه یا عدم ارائه آن به صحن علنی مجلس، یا ارجاع بخش یا تمام گزارش به صحن علنی مجلس را از جمله تصمیماتی خواند که هفته آینده در مورد آنها تصمیمگیری خواهد شد و افزود: ممکن است در این جلسه تصمیم گرفته شود که بخشی از گزارش به صحن علنی گزارش شود و بخش دیگر به مقامات عالی نظام ارجاع شود.
وی افزود: چنانچه این گزارش در کمیسیون مشترک تصویب شود جهت قرائت به صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها