افتتاح ۲ مدرسه در خوزستان

پارسال ۱۴ مدرسه با ۲۹ کلاس درس در شهرستان اندیکا ساخته و بهره برداری شد و ۳۳ پروژه با ۵۹ کلاس درس در این شهرستان در دست ساخت است.
کد خبر: ۱۴۰۴۷۲۷

 

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان، دو مدرسه با مشارکت خیران در شهرستان های ایذه و اندیکا بهره برداری شدند.

 

مدیر کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان با اشاره به مدارسی که امروز بهره برداری شدند افزود: دبستان مهدی موعود (۲) با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال در روستای موردفل ایذه با مشارکت خیر نیک اندیش ملوک منشی ساخته شد و سهم خیر در این‌پروژه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

 

محمد سعیدی پور افزود: در سال گذشته ۳۰ پروژه با ۶۸ کلاس درس در شهرستان ایذه ساخته و تحویل آموزش و پرورش داده شد و در حال حاضر ۴۱ پروژه با ۹۲ کلاس درس در شهرستان ایذه در دست ساخت است.

 

وی گفت: همچنین دبستان یاران امید (۱) در روستای گرگه ها اندیکا با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و با مشارکت خیر نیکوکار مدرسه ساز مهرانگيز عباسی ، افتتاح شد. سهم خیر در این پروژه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

 

مدیر کل نوسازی مدارس استان ادامه داد: پارسال ۱۴ مدرسه با ۲۹ کلاس درس در شهرستان اندیکا ساخته و بهره برداری شد و ۳۳ پروژه با ۵۹ کلاس درس در این شهرستان در دست ساخت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها