استاندار زنجان گفت: در سال جاری از محل اعتبارات دولتی به شهر
استاندار زنجان گفت: در سال جاری از محل اعتبارات دولتی به شهر "نیک پی" در حدود ۱۰۰ میلیارد ریال در بخش‌های مختلف اختصاص یافته که در چند سال گذشته بی سابقه بوده است
کد خبر: ۱۴۰۴۵۲۹

به گزارش جام جم آنلاین زنجان، محسن افشارچی در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه پروژه ۱۵۰ واحدی مسکونی در شهر نیک پی، با قدردانی از فعالیت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، افزود: در زمان حاضر با همکاری استانداری، امور روستایی استانداری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اتفاقات قابل توجه و چشمگیری در این بخش رخ داده است.


وی با بیان اینکه آیین امروز محرومیت زدایی نیست، بلکه طرح توسعه است، اضافه کرد: استان به منطقه و شهر نیک پی نگاه مثبتی دارد و طبق برنامه ریزی ها اتفاقاتی خوبی را در آینده در آن شاهد خواهیم بود.


این مسوول ادامه داد: در اطرف این شهر کارخانه شیشه در حال احداث است که به طور قطع برای نیک پی و اشتغالزایی در آن نتیجه مثبتی به همراه دارد.


افشارچی افزود: به منطقه غرب زنجان نگاه ویژه‌ای داریم، به طوری که شهر نیک پی در مرکزیت خاص آن قرار خواهد گرفت و امیدواریم به زودی اتفاقات خوبی برای آن رقم بخورد.


وی اظهار داشت: تلاش می کنیم در حوزه هایی که به لحاظ صدور مجوز و منابع مالی هزینه های کمتری دارد اقدامات لازم انجام گیرد و برای تکمیل زیرساخت های پروژه های مسکونی نیک پی هم پیگیری های لازم انجام شود.


افشارچی اضافه کرد: باید با بهره وری در حوزه آب، فرهنگ احداث گلخانه در این شهر راه اندازی شود که این موضوع از سوی دستگاه های متولی امر به دقت مورد توجه قرار خواهد گرفت.


استاندار زنجان با بیان اینکه در شهر نیک پی همدلی بین شورای شهر و شهرداری وجود دارد، گفت: این همدلی برکت دارد که از اهمیت زیادی برخوردار است.


این مسوول ادامه داد: در شهرهایی که شورای شهر انتخاب می شوند اما بین آنها اختلاف وجود دارد، گشایش رخ نمی دهد، در مقابل در شهرهایی که همدلی و پیشرفت باشد اتفاقات مثبتی به وقوع می پیوندد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها