مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی هشدار داد:

قاچاق روزانه ۱۰ میلیون لیتر گازوئیل از کشور

رئیس کل دادگستری استان بوشهر از کشف و توقیف یک میلیون و ۴۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش حدود ۴۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در آب‌های خلیج فارس خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۴۲۸۳

به گزارش جام جم آنلاین، ‌مهدی مهر‌انگیز با اعلام خبر کشف یک میلیون و 450 هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌ های خلیج فارس، اظهار کرد: با دستور قضایی و تلاش رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، شناور حامل یک میلیون و 450 هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش حدود 40 میلیارد و 500 میلیون تومان در آب‌های خلیج فارس شناسایی و توقیف شد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: تعداد خدمه شناور توقیف شده حامل سوخت قاچاق 10 نفراست که با صدور قرار تامین مناسب به زندان معرفی شدند.

مهرانگیز ادامه داد: قضات دادگستری استان در حال بررسی پرونده برای بررسی میزان جریمه، حبس و صدور حکم هستند.

وی گفت: میزان جریمه و مدت حبس در مراحل بعدی مشخص خواهد شد و این بستگی به که اقدام به قاچاق این افراد به صورت سازمان یافته دارد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه این استان جایی برای قاچاق نیست، گفت: گازوئیل، نفت و بنزینی که با هزینه بیت‌المال به دست مردم رسیده نباید به کشور‌های دیگر قاچاق شود و دستگاه قضا با قاچاق برخورد می‌کند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه نیز با بیان اینکه سوخت کشف شده از نوع گازوئیل است، یادآور شد: سال گذشته نیز یک میلیون و 600 هزار لیتر سوخت قاچاق به دست رزمندگان نیروی دریایی سپاه کشف شد.

وی با بیان اینکه مقصد این شناور خارجی یکی از کشور‌های حوزه خلیج فارس بود، افزود: با هماهنگی دستگاه قضایی دستور توقیف شناور یاد شده صادر و سوخت آن به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر تحویل داده شد.

سردار زیرراهی تاکید کرد: برای مبارزه با قاچاق سوخت در اوج آمادگی هستیم و به شدت با کسانی که اقتصاد کشور را تحت شعاع قرار می‌دهند برخورد خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها