کیانی

صدور جواز ساخت و نقشه برداری ۲۱ واحد مسکونی در مزداران

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فیروزکوه گفت: عدم مشارکت صاحبان واحد‌های مسکونی خسارت دیده در سیلاب سال گذشته در روستای مزداران فیروزکوه روند بازسازی این روستا را کند کرده است.
کد خبر: ۱۴۰۴۲۴۶

به گزارش  جام جم آنلاین تهران، حسین کیانی، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فیروزکوه در خصوص بازسازی مسکن سیل زدگان روستای مزداران اظهار کرد: پس از وقوع سیلاب در منطقه زرین دشت شهرستان، ستاد بازسازی این بنیاد در منطقه تشکیل و پس از ارزیابی‌های انجام شده از ۳۹۰ واحد مسکونی، تعداد ۲۸۰ واحد آسیب دیده تعمیر و بازسازی کامل شناسایی شدند.

کیانی افزود: آواربرداری ۳۵ واحد مسکونی به اتمام رسیده است و ۲۱ واحد در مرحله صدور جواز ساخت و نقشه برداری و ۱۲ واحد هم در مرحله سفت کار‌ی قرار دارند.

وی گفت: علیرغم پیگیری‌های انجام شده بنیاد مسکن، اما متاسفانه اهالی این روستا برای تشکیل پرونده و آغاز عملیات بازسازی واحد‌های خود اقدام نمی‌کنند.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فیروزکوه خاطرنشان کرد: موروثی بودن منازل مسکونی و عدم توافق وراث برای معرفی یک نماینده، اجرای طرح هادی و عقب نشینی برخی از واحد‌ها، تعیین مسیل حریم رودخانه از سوی آب منطقه‌ای و قرار گرفتن ۲۹ واحد در طول این مسیل از دلایل عمده عدم مشارکت اهالی محسوب می‌شود.

کیانی تاکید کرد: امیدواریم در سال جدید با جلساتی که با خسارت دیدگان برگزار می‌شود توافقات لازم برای انجام عملیات بازسازی و ساخت واحد‌ها از سر گرفته شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها