قبل از اين نيز، با شركت دانش بنيان، درخصوص ساخت پروپرشنال‌هاي تكر همكاري داشته و موفق به بومي سازي اين كالا كه ساخت شركت ركسرود المان بوده شده است و بيش از 2 سال ولو مذكور درحال استفاده است.
کد خبر: ۱۴۰۴۲۲۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت لوله سازی، طراحی و ساخت شیرِ بی‌بار کننده‌ی فشار دستگاه هايدروتست در کارخانه‌ی چهار با مشارکتِ شرکتِ دانش بنیان صورت گرفت.



عادل مرادی، مدیر تعمیرات و نگهداری در این باره گفت: سيستم فشار ساز دستگاه هايدروتست كارخانه 4، ساخت شركت هاهينكو آلمان بوده كه در سال 1384 نصب و راه اندازي شد و اكثر قطعات، بويژه آنلودينگ ولوها، طراحي و ساخت خاص اين شركت است که به راحتي قابل تامين نبوده و تنها از اين شركت تهيه شود. لذا عدم تامين كالا طي اين سالها باعث مشكلاتي در توليد شده بود.

 

مرادی افزود: توقفات متعدد و مشكلات بوجود آمده در حين توليد، بخش فني را بر آن داشت تا برای رفع مشكل انلودينگ و جلوگيري از خروج ارز از كشور و بومي‌سازي اين تجهيز نسبت به پيگيري، منبع يابي و تبادل اطلاعات با سازندگان داخلي اقدام کرده كه در اين راستا با شركت دانش بنيان "سامان صنعت ناطق" در استان اصفهان موضوع ساخت انلودينگ مطرح و نمونه اوليه ساخته و در تاريخ 26 بهمن ماه 1401 در هايدروتست كارخانه 4 نصب و مورد تاييد بخش فني قرار گرفت.

 

مدیر تعمیرات و نگهداری همچنین یاداور شد: لازم بذكر است قبل از اين نيز، با شركت دانش بنيان، درخصوص ساخت پروپرشنال‌هاي تكر همكاري داشته و موفق به بومي سازي اين كالا كه ساخت شركت ركسرود المان بوده شده است و بيش از 2 سال ولو مذكور درحال استفاده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها