مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از مسلمانان ستمدیده فلسطین و محکومیت صهیونیسم دعوت کرد.
کد خبر: ۱۴۰۳۸۸۷

جام جم آنلاین اصفهان؛ کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با بیان اینکه تدبیر امام (ره) باعث شد قدس عزیز به موضوعی زنده و فراموش نشدنی در جهان تبدیل شود، اظهار داشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی، تجدید پیمان با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) است.

کریم زارع با اشاره به اینکه روز قدس، استراتژی دفاعی امام خمینی(ره) در حمایت از فلسطین است، ادامه داد: این روز سرنوشت ساز و مهم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یک پیام جهانی دارد مبنی براینکه امت اسلامی، زیربار ظلم نمی رود و در برابر ظالمان در هر نقطه ای از جهان می ایستد.

وی با تاکید بر اینکه در این مراسم صندوق های کمیته امداد با عناوین کمک به مردم مظلوم فلسطین و کمک به نیازمندان مستقر خواهد بود، افزود: برای سهولت عموم نیکوکاران در کمک به مردم مظلوم فلسطین و نیازمندان، پایگاه های کمیته امداد در مسیرهای راهپیمایی و محل برگزاری نماز جمعه، پذیرای نیات خیر مردم روزه دار و هم استانی های نیک اندیش هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به روش های الکترونیکی پرداخت کمک های مردمی اشاره کرد و گفت: خیران می توانند با استفاده از QRکد مندرج بر روی صندوق صدقات خانگی و معابر سطح شهر، یا با شماره گیری #۰۳۱*۸۸۷۷* همچنین با واریز نذورات خود از طریق شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ اقدام کنند.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها