فرماندار ویژه ملایر گفت: با همکاری بسیار خوب اهالی گلدره، فاز اول تأمین زمین برای نهضت ملی مسکن ملایر به اتمام رسید.
کد خبر: ۱۴۰۳۸۶۷

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ملایر، سلمان اسماعیلی افزود: البته با وجود اطلاع‌رسانی‌های مکرر، چند نفر(وراث و مالکان دو، سه قطعه) برای انعقاد قرارداد مراجعه نکردند.

وی ادامه داد: بخشی از اراضی گلدره هم متعلق به دولت و راه و شهرسازی است که در این موارد هم منطبق بر قوانین و ضوابط موجود عمل و حق و حقوق مردم محاسبه و تامین خواهد شد.

اسماعیلی با بیان اینکه در فاز دوم توافق با مالکان اراضی پلاک سالارآباد در دستور کار قرار گرفته است، اضافه کرد: مهلت یک ماهه‌ای برای مراجعه مردم در نظر گرفته شده است و امیدواریم در اسرع وقت و قبل از مهلت مقرر این فرآیند به اتمام برسد و توافقات کامل شود.

وی تصریح کرد: بدیهی است که به علت انتخاب این اراضی برای اجرای نهضت ملی مسکن، اجرای طرح قطعی است و در صورت عدم مراجعه افراد در زمان مقرر، تملک از طریق اعمال ماده ۸ صورت خواهد گرفت. بنابراین تسریع و تکمیل توافقات به نفع مردم خواهد بود.

فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه خوشبختانه مستثنیات پلاک سالارآباد تماماً متعلق به مردم است و پیچیدگی‌های پلاک گلدره را ندارد، گفت: خبر خوب دیگر آن که در تلاش هستیم به‌زودی سایت نهضت ملی‌مسکن باز و امکان ثبت نام مجدد متقاضیان و جاماندگان از طرح فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه تصمیم ما واگذاری یک قطعه زمین و تسهیلات مربوطه به هر یک از متقاضیان برای ساخت مسکن ویلایی است، ابرازامیدواری کرد: با پوشش حداکثری طرح، خدمت ماندگار و تاریخی دولت سیزدهم در ملایر به بهترین شکل رقم بخورد.

اسماعیلی بیان کرد: عملیات نهضت ملی مسکن در ملایر از ابعاد مختلف جزء اولین‌ها و بزرگترین‌ها در شهرستان، استان و حتی در کشور است.

وی تأکید کرد: به لحاظ الحاق اراضی جدید با این وسعت به محدوده شهر و ساخت مسکن ویلایی با این تعداد، نمونه‌های کمتری در کشور وجود دارد.

اسماعیلی با بیان اینکه در حال حاضر عملیات نقشه‌برداری و طراحی عملیات شهرسازی در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: یک محدوده شهری مدرن، پیشرفته و منطبق بر الگوی ایرانی- اسلامی طراحی و تقدیم مردم ملایر خواهد شد.

newsQrCode
برچسب ها: همدان مسکن ملایر
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها